ویرگول
ورودثبت نام
آی آر نویس
آی آر نویس
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

چطور جمله های انگلیسی خود را بسازیم؟ (روش جمله سازی)

گویش انگلیسی مانند ساخت لوگو است.اگر می خواهید سازه ای مستحکم بسازید ، می خواهید چند مربع اصلی را در جای مناسب قرار دهید. باید قواعد جمله سازی را بلد باشید

به همین دلیل یادگیری قواعد جمله سازی انگلیسی بسیار مهم است

فرض کنید  مدتی پیش با مهره ها آشنا شدید و اکنون می توانید یک قلعه دوست داشتنی را بهمراه کلمات خود بسازید.

نکته عالی در مورد زبان انگلیسی (و گویش های مشترک) این است که اگر مهره ها را بشناسید ، یادگیری بخشی ساده تر می شود. با یادگیری چند جمله انگلیسی ساده ، خود را برای درک مکالمه انگلیسی آماده می کنید.

می توانید با جمله ای مانند این شروع کنید:

"من گل ها را دوست دارم." شما می توانید جزئیات را وارد کنید:

"من گل های قرمز رنگ را دوست دارم."

درک بخشهای گفتار برای بدست آوردن جملات ساده انگلیسی ، دوست دارید آنها را به قسمتهای بسیار کوچکتر تقسیم کنید.

جملات از کلمات تشکیل شده است. به ویژه ، آنها از بخشهایی از گفتمان تشکیل شده اند. بخشی از گفتار مشخصه ای است که یک کلمه در یک جمله انجام می دهد.

بخشهای جملات عبارتند از:

اسم: فرد ، کلمه ای مشخص و بامعنی ثابت . مواردی مثل : گربه ، میز ، مداد .

ضمیر: کلمه ای که اشاره به لغتی دیگر دارد. تصاویر: او ، او ، آنها

فعل: یک کلمه با فعالیتی مشخص... مثلا : شنا کنید ، بنویسید.

صفت: کلمه ای که لغتی یا واژه توصیفی دیگری را تغییر می دهد یا توصیف می کند. مثل : عالی ، سفید

قید: کلمه ای که فعل را تنظیم یا به تصویر می کشد. (یعنی که چگونه کاری انجام می شود.) مثال : به سرعت ، با دقت ، به روشنی .

حرف اضافه: کلمه ای که رابطه با یک لغت را به تصویر می کشد. مثال : از ، زیر ، تا.

خب اکنون دقت کنید. اگر تاکنون این بخشهای گفتمان را نمی دانستید ، بارها این لیست را مطالعه کنید.


چگونه جملات را به بخشهایی تقسیم کنیم

بنابراین در حال حاضر کلماتی را دارید که دوست دارید جمله خود را ایجاد کنید ، و می دانید که آنها چه بخشهایی از گفتمان هستند. در حال حاضر شما می خواهید نحوه ترکیب آنها را بخاطر بسپارید. یک جمله شامل یک موضوع (فرد ، قرار دادنی که حکم در اطراف آن است) و یک فعالیت (آنچه موضوع انجام می دهد) است. آنها با هم اندیشه کاملی را بیان می کنند. در واقع محدودترین جمله در گویش انگلیسی از این قاعده استفاده می کند :

"من هستم." "من" موضوع است ، "من" عمل است

در اینجا جمله ساده دیگری وجود دارد:

"من نشستم."

پس از دریافت موضوع و فعالیت خود ، جزئیات بیشتری را وارد خواهید کرد. شما می توانید یک اعتراض را وارد کنید (هر کسی یا هر فعالیتی که انجام می شود)

"من یک عدد کیک خوردم."  یا می توانید توضیحاتی را اضافه کنید: ”من یک عدد کیک خوشمزه خوردم.

مهمترین کار حیاتی برای دانستن تقریبی ساختار جمله "زبان شناسان ساختار جمله ها را با ساختن جملات ، ایجاد تغییرات اندک در آنها و مشاهده آنچه اتفاق می افتد ، بررسی می کنند. این نشان می دهد که در نظر گرفتن گویش مکانی برای استفاده منطقی از آزمونها برای بدست آوردن آن بسیار ضروری است. بخش کوچکی از ذهن ما برای تصویر سازی ، در شانس این که ما یک جمله را درست عنوان کنیم بسیار کمک کننده خواهد بود..به مثال ها دقت کنید؟ کدام را ذهنتان راحت تر میپذیرد؟

(1) گربه قرمز را دیدم. (از نظر نوشتاری صحیح)

(2) گربه را قرمز دیدم. (از نظر زبانی نادرست است)

"چرا این تفاوت در ذهن پیش میاید؟ یک احتمال قابل قبول این که مربوط به خود کلمات است. شاید کلمه قرمز و کلمه خانه باید به طور مداوم در این ترتیب قرار بگیرند. اما اگر بخواهیم از این طریق توضیح دهیم ، برای تعداد واژه های بسیار گسترده ای نیاز به توضیحات تقسیم شده داریم. و یا مثال دیگر :

(3) او کتاب مدرن را بررسی کرد. (از نظر زبانی صحیح است)

(4) وی کتاب را بدون استفاده مطالعه کرد. (از نظر زبانی اشتباه است).

پس همانطور که دیدید بررسی این کلمات به عهده ذهن بوده و برای ساخت جمله به ما بسیار کمک می کند.

جملات انگلیسیترتیب جمله انگلیسیirnevisقواعد زبانقواعد انگلیسی
دالترجمه زبان انگلیسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید