ویرگول
ورودثبت نام
Masih Muslim
Masih Muslim
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

مسیح مسلم(Masih Muslim) کیست?

مسیح مسلم(Masih Muslim) کیست?


پست(A)

بنده مسیح هستم ،در حوزه امنیت سایبری و برنامه نویسی فعالیت دارم.

طی این چند سال بنده با چالش های زیادی رو به رو شدم و آن هارو پشت سر گذاشتم، من علاقه شدید به دنیای کامپیوتر(0و1) دارم و به حریم خصوصی در آن به شدت اهمیت میدم و روز به روز در تلاش هستم که امنیت را تامین کنم.

شاید خیلی از شما ها هم به این مباحث علاقه داشته باشید و زیاد یا کم در این مورد مطالعه کرده باشید که چطوری میشه امنیت رو تامین کرد من هم ی زمانی نه چندان دور مطالعات زیادی در این مورد انجام دادم با منابع زیادی آشنا شدم و شروع به کار کردم اولین چیزی که باهاش اشنا شدم زبان برنامه نویسی php بود و ی مدتی php یاد گرفتم ولی متاسفانه هنوز گیج بودم و برای مدتی کلا مسیر هارو عوض میکردم نمیدونستم که باید از کجا شروع کنم و بعد از مدتی ی دوستی بهم مشاوره داد من مسیر خودمو پیدا کردم و رفتم سمت برنامه نویسی شی گرا و شروع به یاد گیری کردم زبان جاوا انتخاب کردم علاقه من روز به روز زیاد تر میشد و بعد کم کم وارد مباحث امنیت سایبری هم شدم، سایت های زیادی رو تست میزنم باگ کشف میکنم باگ ها رو گزارش میدم بانتی میگرم.

اگه شما هم دوست دارید به امنیت مردم و کشور کمک کنید و یک هکر کلاه سفید باشید در شبکه های اجتماعی منو دنبال کنید اموزش های زیادی میزارم درمورد باگ بانتی و مباحث امنیتی.


?ایدی تلگرامم: @yahyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

?کانال تلگرامم: ?MAsIH?

هکرهکر کلاه سفیدمسیح مسلمامنیتامنیت سایبری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید