ویرگول
ورودثبت نام
محمد مرادی
محمد مرادی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

یک فلاش بک به هشت سال پیش: کتابای من

داشتم برای وبسایت فرادرس، فرم دعوت به همکاری پر میکردم که به امید خدا، یک دوره رو توی این سایت شروع به ضبط کنم که با قسمت زیر مواجه شدم.

faradars.org
faradars.org

انتشار کتاب رو که دیدم یاد سال 94 افتادم.

عصر بود که با برادرم رفتیم شهر کتاب شهرمون و یک کتاب انیمیشن سازی برام خرید. ولی اشتباه خریدیم چونکه آموزش مقدماتی یک کتاب دیگه بود ولی ما آموزش پیشرفته رو خریده بودیم. دوباره رفتیم شهر کتاب و آموزش مقدماتی رو هم خریدیم.

من نشستم کتابو خوندم و باهاش انیمیشن ساختم. با خودم قرار کردم اگه انیمیشن سازی با این نرم افزار رو خوب یاد بگیرم یک کتاب الکترونیک مینویسم و رایگان میذارم که همه استفاده کنند.

نتیجه ش شد کتاب زیر. کتاب به حدی سطحش پایینه و کلمات اشتباه تا دلتون بخواد زیاد داره ولی خب جوون بودیم دیگه چه میشه کرد.

آموزش انیمیشن سازی با نرم افزار سویش مکس

در این کتاب محیط نرم افزار سویش مکس رو توضیح دادم.


مشاهده در کتاب سبز
مشاهده در کتاب سبز

از این که این کتاب فقط در کتاب سبز 10 هزار بازدید داشته واقعا خوشحالم.

آموزش طراحی شخصیت در نرم افزار سویش مکس

بعد از گذشت یکسال (سال 95) کتاب زیر رو نوشتم که ادامه کتاب قبلی بود. وقتی به قدیمای خودم نگاه میکنم میبینم چقدر دوست دارم که چیزی رو که یاد گرفتم، به بقیه هم یاد بدم.


مشاهده در کتاب سبز
مشاهده در کتاب سبز

این کتاب هم فقط در کتاب سبز 7 هزار بازدید داشته.

آموزش محیط نرم افزار Game Make

سال نهم (یا همون سوم راهنمایی قدیم) یک بازی با موتور معروف Game Maker ساختم که در مسابقات نوجوان سالم استان مون نفر اول شدم.

کتاب زیر رو سال یازدهم دبیرستان نوشتم.

مشاهده در کتاب سبز
مشاهده در کتاب سبز

این کتاب هم در کتاب سبز 5900 بازدید داشته و این باعث افتخارمه.

دیدم به بازی سازی علاقه دارم، ادامه ش دادم و موتور Construct 2 رو یاد گرفتم. توی دیوار شهرمون یه آگهی گذاشتم که من بازی میسازم و دوست دارم که یک گروه تشکیل بدم. یک نفر تماس گرفت، توی یکی از پارکا قرار گذاشتیم و شروع کردیم به کار کردن و نتیجه ش شد دوستی چندین و چند ساله من و علیرضا و چند بازی اندروید که با کانستراکت ساختم شون که عکساشونو براتون این زیر میذارم.

مگس پر - دانلود از کافه بازار
مگس پر - دانلود از کافه بازار


میوه چین - دانلود از کافه بازار
میوه چین - دانلود از کافه بازار


آموزش های آقای مجتبی قاسم زاده تهرانی و لطف بچه ها انجمن کانستراکت رو هیچ وقت فراموش نمیکنم که اگه نبودن شون شاید الان رشته مو مهندسی کامپیوتر انتخاب نکرده بودم.

نشانی وبسایت
نشانی وبسایت


پایان

این سه کتابی که معرفی کردم صرفا یک تجدید خاطره بود و توصیه نمیکنم بخونیدشون ?ولی بهم این قوت قلب رو میده که گرچه مسیر انحرافی زیاد رفتم ولی حداقل میدونم آخرش راهو درست اومدم و الان میدونم میخوام چی کار کنم.

تو صفحه آخر کتاب آموزش انیمیشن سازی با نرم افزار سویش مکس هم از جملاتی استفاده کردم که واقعا برام عجیبه که اون زمان چیا تو ذهن من 14 ساله میگذشته...



game makerگیمانیمیشن سازیطراحی شخصیتکتاب
itismoradi.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید