ویرگول
ورودثبت نام
فرشاد
فرشاد
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

ادامه 14 عادت

حال یک سوال مطرح می شود و آن این است که چگونه تکنولوژیی که روی آن میخواهیم سرمایه گذاری کنیم را پیدا کنیم؟

دنیل بوخنر از ماکروسافت :

پیشتر در شغلم،بیاد میاورم که به هر فریم ورکی که روی سایت hacker news منتشر میشد توجه ویژه ای میکردم و من با اشتیاق خاصی بخش ها و کتابخانه این فریم ورک ها را مطالعه میکردم و سعی میکردم که بروز نگه دارم . ولی دو اشکال داشت یکی اینکه برای کسی که وقت آزاد برای انجام این کار دارد مناسب است و دوم اینکه باعث خستگی در طولانی مدت می شود .این بخاطر وجود لیست بی پایانی از این برنامه هایی بود که وجود داشت و دارد .

بنای ارزیابی من این سه نکته می باشد

1- نیازمندی های تکنیکالی که بصورت مطلق برای کاری که در حال انجام آن هستم چیست.مانند پرفورمنس و UX, مواردی که درون سیستم هایی که کار میکنم به آنها نیاز دارم.ابتدا آنها را تعیین می کنم .

2- کارکردن با سیستم هایی که من می سازم برای افراد دیگری که با آن سیستم ها کار میکنند چقدر آسان و راحت می باشد و این سیستمی که من با آنها کار میکنم چقدر بصورت یکپارچه می تواند کار کند.(موارد مرتبط با این موضوع را نیز جزو بخش های لازم جهت یادگیری قرار میدهم .

3-کاری که من انجام میدهم چقدر هم راستا با خط سیر OPEN WEB, استانداردها و چیزهایی که معتقدم در دراز مدت با آن طرف هستم، هست.

این سه نکته برای اینکه در کتابخانه ها و فریم وروک ها و ابزار هایی که با آنها برخورد دارم،هرز نچرخم موثر بوده است.به چیزهایی که نیاز دارم تمرکز میکنم نه روی چیزهایی که با آنها برخورد دارم .مثل یک توریست در این حوزه (نرم افزار )نباشم.

ادامه دارد...




14 مهارتانتخاب فریم ورک برای یادگیری
مهندس برق قدرت و علاقه مند زمینه آی تی ( برنامه نویسی جاوا ، اسپرینگ و اندروید)itkey.ir و کمی هم نوازنده سه تار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید