ویرگول
ورودثبت نام
آوای آرام..
آوای آرام..
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

رها کن..

هه
هه

فکر میکنم راجبش در مورد قانون رهایی شنیده اید..

فکر میکنم راجبش در مورد قانون رهایی شنیده اید..کر میکنم راجبش در مورد قانون رهایی شنیده اید..
الان در شرایطی هستم که باید این فقدان بزرگ رو رها کنم. اما چیزی در قلبم سنگینی می‌کنه..تموم عکس ها،موهایی از او که پشت قاب گوشی ام بود رو حذف کردم..ولی نمیشه که فراموش کنم..کسی هست که پناه این اشک های من باشه اینروزا..
ناجی من سعی می‌کنه که متقاعدم کنه چیزی برای ناراحت شدن نداره.ولی خودش یک بار قلب من رو شکسته..الان داره در حمل کردن این سوگ بزرگ من رو همراهی می‌کنه!
قلبم سنگینی می‌کنه..میخواست دختر کوچولوی درونمو زنده کنه،ولی الان کشت اون دختر رو!
روحیه شادمو کشت..می‌دونم که حالم خوب میشه ولی نمی‌دونم کی!
باید رها کنم..

رها کردن
گم شده در خلأ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید