ویرگول
ورودثبت نام
دارک‌رُز
دارک‌رُز
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

وب سایت 24 گیمز (24Games.ir)

وب سایت 24گیمز اولین وب سایت فعال تو حوزه بازی های کریپتویی یا همون بلاکچینی هست که سعی داره به صورت اختصاصی به این حوزه بپردازه و به افرادی که علاقمند هستن اطلاعات مفیدی رو ارائه بکنه. این وب سایت با استفاده از تیم مجرب و حرفه ای تلاش داره تا با دادن این اطلاعات به مخاطبای خودش باعث بشه تا اونها در این حوزه ضرر نکنن و یا اسکم نشن.


همونطور که میدونید بازی های P2E یا Play To Earn هم سود خوبی دارند و اگر هم بخوان، سرمایه شما رو توی یه شب میتونن ببلعن.

من خودم تجربه های تلخ و شیرینی رو توی بازی های بلاکچینی داشتم و میدونم که این حوزه در آیند بسیار مستعد هست برای این که بخواد رشد قابل توجه و تاملی رو داشته باشه. می پرسید چرا؟؟ بیاید با هم آمار صنعت سینما موزیک و گیم دنیارو ببینیم.

مقایسه صنعت بازی، فیلم و موزیک از 2001 تا 2021
مقایسه صنعت بازی، فیلم و موزیک از 2001 تا 2021

این آمار میتونه بی شک روشن تر از ساعت ها حرف باشه. حوزه بازی های توی دنیا آمار خیلی خوبی رو به خوش اختصاص داده و از این داده ها میشه یه نتیجه گرفت. اونم این که بازی های کریپتویی که هنوز میشه بهشون بگیم نو پا؛ به شدت مستعد هستن برای رشد.

دوس دارم توی حوزه ارزهای دیجیتال و یا همون کریپتوکارنسی ساعت ها با هم دیگه گپ بزنیمو از زیبایی های این حوزه با هم گفت و گو داشته باشیم.

وب سایت 24 گیمز علاوه بر بازی های کریپتویی بازی های ویدیویی زیادی رو مورد نقدو بررسی قرار داده و خیلی حرفا توی این حوزه داره.

وب سایت 24Games
وب سایت 24Games

امیدوارم به این وب سایت سر بزنید و اگر علاقمند بودید بهش، توی نظرات نظر خودتون رو بزارید. راستی باید این رو بگم؛ دوستایی که علاقمندن توی این حوزه و وب سایت 24 گیمز تولید محتوا کنند از طریق ارتباط با ما می تونن این کارو انجام بدن و با تیم این وب سایت هماهنگ بشن.

رمزارزبازیبازی بلاکچینینقد و بررسی بازیپادکست
من یک طراح هستم و توی طراحی وب دستی بر آتش دارم. البته قراره اینجا مطالبی در مورد ارزهای دیجیتال و بازی های P2E بنویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید