ویرگول
ورودثبت نام
پارسا رادمنش
پارسا رادمنش
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

این سردرد های لعنتی


تقریبا از وقتی به خاطر دارم این سردرد ها با من بودن. جالب اینجاست که حتی نمیدونم دلیلش چی هست و هیچ وقت برای پیدا کردن دوای این درد پیش پزشک نرفتم. نمیدونم دلیلش چی بوده. یا خیلی بیخیال هستم و با خودم میگم اینم یه سردرد سادست دیگه، نمیخواد زیاد بزرگش کنی، خودش خوب میشه. یا شاید هم میترسم از اینکه با موضوع مهمی و درد جدی ای مواجه بشیم.

اما چیزی که از این سردرد ها دوست دارم آرامش بعدش هست. نمیدونم دلیلش قرص های مسکنی هست که میخورم یا دلیل دیگه ای داره. شاید عکس العمل طبیعی بدن باشه. بعد از خوب شدن سردرد ها برای چند ساعتی به یک آرامش خاصی میرسم. مثل کسی که از زیر چندین ساعت فشار یک وزنه سنگین از روی سرش آزاد شده.

سردرد های من هر چند هفته یا حتی چند ماه یک بار اتفاق می افتن. اما چیزی که باعث شد در موردش بنویسم اینه که چند روزه بطور مرتب هر روز داره تکرار میشه. تقریبا 5 روز هست که هر شب به سراغم میاد و چند ساعت من رو از پا میندازه و بعدش چرخه آرامش، ریکاوری، احساس خستگی، و مجددا سردرد هی تکرار میشه.

من باز هم بی اعتنا به این درد فقط به خوردن یک قرص مسکن اکتفا می کنم. احتمالا دردی که من رو نکشه من رو قوی تر میکنه. منتظر میمونم و نگاه می کنم. چون دوست ندارم به احتمالات دیگه فکر کنم.

سردردعذابدردرنج
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید