ویرگول
ورودثبت نام
نورا جلالی
نورا جلالی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

دوره آموزشی چی ببینم: Html& Css


از آنجایی که اینترنت پر از دوره‌های مختلف است و همه ما در اول راه سردرگم می‌شیم چی کار کنیم، دوره‌های خوب رو معرفی کردم تا سریع‌تر به نتیجه دلخواهتون برسید. در این بخش هر زمانی نکته خوبی برای یاد گرفتن html و css ببینم اضافه می‌کنم.

دوره Build Responsive Real-World Websites with HTML and CSS

این دوره عالیه و اگر نبینید از دست دادید. مطالب رو مفهومی توضیح میده و خیلی از مطالب سخت رو به راحتی می‌تونید یاد بگیرید. توسط Jonas Schmedtmann درس داده میشه و تقریبا ۳۸ ساعت هست اما ارزش زمان گذاشتن داره.


دوره Mosh رو ببینید

زمانی که شروع کردم برای یادگیری این قسمت اول به سراغ دوره اودمی رفتم. بعد دوره های مختلف css رو دیدم. اما الان اگر بخوام به عقب برگردم، تنها دوره Mosh Hamedani رو نگاه می‌کنم و بعد فقط کد می‌زنم.

چرا دوره Mosh Hamedani

خیلی ساده توضیح میده و تمام مطالبی رو که لازم هست یاد بگیرید در اول راه با این دوره متوجه می‌شید. ضمن اینکه خیلی هم کوتاه هستش و لازم نیست زمان زیادی صرف کنید. پس دوره ‌The Ultimate HTML5 & CSS3 Series رو ببینید.

بعد از اینکه خفن شدید حالا شروع کنید...

حالا که یک دوره دیدید و مهارت نسبی به دست آوردید وقت این هستش که شروع کنید کد بزنید. از این مرحله اصلا ساده نگذرید. یک سایت خوب برای شروع کدزنی frontend mentor هستش. کلی چالش باحال داره که می‌تونید از ساده‌ها شروع کنید تا به سخت‌هاش برسید. اما هرچقدر صفحه طراحی کنید خوب هستش.

این دوره‌ها رو هم می‌تونید ببینید

دوره‌های فرانت اند مستر هم خوب هستش. تقریبا خود من سه کورس از این سایت به توصیه شرکتی که کارآموز هستم دیدم و مطالب خوبی رو بهتون یاد میده. با این وجود کد بزنید و کد بزنید. بیشتر کد بزنید تا دوره ببینید.

دیدن این دوره‌ها حقیقتا سخت هستش و نیاز داره صبور باشید. در غیر این صورت سریع خسته می‌شید و ادامه نمی‌دید. منتها در طول مسیر مطالب خوبی رو یاد می‌گیرید.

CSS In-Depth, Estelle Weyl

Dynamic CSS with Custom Properties, aka CSS Variables

CSS Grid & Flexbox for Responsive Layouts , Jen Kramer

در نهایت

توقع نداشته باشید سریع برنامه‌نویس بشید. اما اگر مسیر رو درست برید مطمئنن سریع‌تر به مقصد می‌رسید و اینکه از مسیرتون لذت ببرید. همیشه در حال یادگیری باشید و برای رسیدن به جواب‌هاتون خودتون سرچ کنید.



html cssبرنامه نویسیآموزش برنامه نویسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید