ویرگول
ورودثبت نام
نورا جلالی
نورا جلالی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دوره آموزشی چی ببینیم: javascript و react


به جاوا اسکریپت سلام کنید

سخت ترین و شیرین ترین قسمت یادگیری جاوااسکریپ است. به قول یکی از همکارانم، جاوااسکریپت برای انجام کارها به شما نه نمی‌گوید. اما یادگیری این قسمت نیاز به استمرار و کد زدن زیاد دارد. اولین دوره‌ای که پیشنهاد می‌کنم ببینید دوره زیر از Jonas Schmedtmann است. البته خودم این دوره رو خیلی دیر کشف کردم اما از وقتی شروع به دیدنش کردم، فهمیدم مطالب رو عمیق تر میگه و مدام تمرین انجام می‌دید که خیلی خوبه.

The Complete JavaScript Course 2023: From Zero to Expert!

از اونجایی که این دوره خیلی طولانی هست و ممکنه حوصله نداشته باشید می‌تونید دوره زیر رو از frontendmasters نگاه کنید. مدت زمانش خیلی کمتر است و پایه ای مطالب رو توضیح می‌دهد. اما مشکلش این است تمرین زیادی حل نمی‌کنید و اینکه قسمت های مهم جاوااسکریپت مثل توضیح دام را خیلی کوتاه توضیح می‌دهد. برگزار کننده این دوره خانم Anjana Vakil است

From First Steps to Professional

اخطار: بدون یادگیری جاوااسکریپت به سراغ ری اکت نیاید

دوره ری اکت چی ببینیم؟

حتما توجه کنید قبلا از اینکه بخواید با ری اکت کار کنید باید تا حدود زیادی به js، html، css مسلط باشید وگرنه دیدن ویدیوهای ری اکت اشتباه است.

برای دوره ری اکت هم من پیشنهاد می‌کنم ویدیوهای Jonas Schmedtmann رو ببینید و داکیومنت خود ری اکت رو بخونید.


جاوا اسکریپتری اکتبرنامه نویسیفرانت اند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید