ویرگول
ورودثبت نام
جلال ترابی
جلال ترابی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

میزبانفا و عدم توجه به نارضایتی مشتریان

میزبانفای عزیزم، منو بابت اینکه تو رو ترک میکنم ببخش!

میزبانفای عزیزم منو به خاطر اینکه قیمتت مناسبه اما خدمات پشتیبانی خوب نیست ببخش!

میزبانفای عزیزم منو به خاطر اینکه سرورهات دائما در حال جابجایی و قطعی هست ببخش!

میزبانفای عزیزم منو به خاطر اینکه سئوی سایتم به علت قطعی های مکرر ضربه خورد ببخش!

و در آخر میزبانفای عزیزم منو به خاطر اینکه پیامک اخطار قطعی نمیفرستی و ناگهانی هاست رو مسدود میکنی ببخش!

صبر منم حدی داره، من به عنوان یه مشتری از خدماتت ناراضی هستم ولی منو ببخش که تو رو ترک میکنم و به یه سرویس دهنده دیگه کوچ میکنم...

قطع کردن ناگهانی هاست

امروز برای من پیامک قطع شدن سرویسم توی میزبانفا اومد :

بعد رفتم دیدم توی ایمیل هم چنین چیزی اومده :

بعد گفتم بذار برم توی پنل ببینم چه خبره ، یاد تیکت 6 ماه پیش خودم افتادم که بهشون تیکت زدم چرا ناگهانی هاست منو بستید؟ و در نهایت فاکتور دستی ایجاد کردن و بعد از پرداخت مجدد سایتم باز شد :

اما این بار دومه که داره این اتفاق برای من میوفته و واقعا برام سنگینه که بخوام تیکت بزنم که برام فاکتور بزنن. اینطور رفتارها با مشتری هرچند شاید به خاطر وجود مشکلات در سیستم باشه (یا شاید هم از قصد باشه) اما مشتری رو آزار میده و من به عنوان کسیکه از میزبانفا در حال استفاده هستم اصلا راضی نیستم از سرویس هاشون و این بار آخری بود که استفاده میکردم.

امیدوارم مسئولین میزبانفا نسبت به حقوق مشتریان پاسخگو باشن و این پست ویرگول منو ببینن...

میزبان فامیزبانفاهاستهاستینگهاستینگ ایرانی
مشاور و کوچ سئو | پایه گذار ویرا کلیک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید