ویرگول
ورودثبت نام
sadra/:
sadra/:
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مجازی شده است !

اندر احوالات کلاس فارسی
اندر احوالات کلاس فارسی


خداوکیلی کسی چیزی میفهمه؟؟.....

به پشمام قسم دلم حتی برای قلدر مدرسه و اونی که همیشه دستش تو دماغش بود هم تنگ شده!

در حال حاضر انقدر سر کلاس نبودم و تو وب چرخیدم اطلاعاتم از سرطان پروستات مغز بیشتر از درسامه!

(میدونم همچین چیزی وجود نداره ?)

?
?




دیروز بالاخره تصمیم گرفتم بشینم سر کلاس ریاضی و مرزهای علم و فناوری رو جا به جا کنم. ولی صرفا متوجه شدم که معلم داره حرف میزنه ؛ نفهمیدم چی داره میگه ?✌?

زنده باد
زنده باد


پس پاشدم اومدم بیرون رفتم گپ (من از پیام رسان گپ استفاده میکنم) و با این مواجه شدم :

دیوونه خونست ? برا تبلیغ کانلشون هر کاری میکنن ?
دیوونه خونست ? برا تبلیغ کانلشون هر کاری میکنن ?


(اگر تب های باز و بوک مارک های منو نخوندی از ما نیستی??)


دیگه نمیدونم باید چه شکر خوشمزه ای (در دنیای موازی چه میگذرد??) بخورم.

فقط میخوام مدرسه حضوری بشه.

شما چطور؟؟



کلاس مجازیکلاس آنلاینمدرسه
هییییی زندگی ..... چه خبر ؟؟
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید