ویرگول
ورودثبت نام
جواد هنرمند
جواد هنرمند
خواندن ۲ دقیقه·۱۰ ماه پیش

بهترین وکیل ملکی در کرج

این روزها بازار وکلای عزیز بسیار داغ هست و رشته‌ی حقوق با میزان بالای دانشجو همراه! اگر به مشکل حقوقی برخوردید و دنبال یک موسسه خوب و یک وکیل خوب هستید، من با در اختیار گذاشتن نظر شخصیم در این مطلب قصد یاریِ شما رو دارم.

داستان یک پرونده حقوقی!

حدود سال 1400 بود که به یک مشکل حقوقی خوردم و بدون مشورت خاصی اولین دفتر وکالت محلی که زندگی می‌کردیم رو انتخاب کردم و پروندم رو به یک وکیل سپردم. پروسه‌های سخت دادگاه و موارد دیگه رو طی کردیم و متاسفانه نتونستیم در دادگاه پیروز بشیم ...

و این برای من جزو تجربه‌های تلخ زندگیم به حساب می‌اومد! گذشت و تو سال 1401 برای یک زمین با شریک محترم به مشکل خوردیم و این بار کلی تحقیق و پرس و جو کردم برای پیدا کردن بهترین وکیل ملکی در کرج. این پروسه 10 روزی طول کشید تا با دو موسسه حقوقی در کرج آشنا شدم.

  • موسسه حقوقی حقوق امروز
  • موسسه ماه گوهر

به هر دوی این موسسات سر زدم و با وکلای هر موسسه گفتگویی داشتم تا آخر انتخابم رو کردم و حالا بعد از گذشت 1 سال خوشحالم که در پرونده ملکیم موفق شدم و این تجربه رو اومدم در اینجا با شما به اشتراک بزارم.

بهترین موسسه حقوقی در کرج

بنظر من بهترین موسسه حقوقی در کرج، حقوق امروز هست که وکیل ملکی این موسسه سالهاست داره فعالیت می‌کنه در حوزه ملک و آشنا با تمام قوانین موجود هست و دوستان زیادی در این حوزه داره و همواره در بیشتر پرونده‌ها موفق بوده به خصوص پرونده‌های تغییر کاربری در کرج!

من واقعا از پیگیری‌های این موسسه و وکیل این موسسه ممنونم و با پیگیری‌های خوبشون تونستم نتیجه‌ی مثبتی رو بدست بیارم و حالا که سالهاست مشغول نوشتنم، حیفم اومد به این موضوع اشاره نکنم و به نحوی این موسسه رو به دوستان کرجی معرفی نکنم.

موفق و پیروز باشید.

وکیل ملکیموسسه حقوقیوکیل ملکی در کرج
برای آشنایی شما با مسائل حقوقی می‌نویسم ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید