ویرگول
ورودثبت نام
جواد محمودی
جواد محمودی
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

چرا تغییر کردن اینقدر برای ما دشوار است؟ معرفی کتاب " کلید را بزن"

کتابخانه جواد محمودی
کتابخانه جواد محمودی


کتاب کلید را بزن، یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌تواند زندگی شما را زیر و رو کند.

زندگی تو به دو بخش تقسیم خواهد شد : قبل از خواندن این کتاب و بعد از خواندن این کتاب!

سلام من دوباره به ویرگول برگشتم و این پست، اولین پستی است که بعد از دوری از ویرگول می‌نویسم. رو به‌روی من کتابخانه شخصی من است که عکسش را می‌بینید.

در بین کتاب‌های مختلفی که خوانده‌ام، کتاب ""کلید را بزن" را بیش از همه دوست دارم. این کتاب را برادران هیث (چیپ هیث و دن هیث) نوشته‌اند. موضوع کتاب جالب است: چگونه می‌توانیم تغییر کنیم!
بیشتر از اینکه بخواهم این کتاب را به شما معرفی کنم، دوست دارم انگیزه لازم را برای خواندن این کتاب بیشتر کنم. پس چاره‌ای نیست جز اینکه بگویم شما بعد از خواندن این کتاب، به روش متفاوتی به مسائل نگاه خواهید کرد و دلیل بسیاری از کارهای دیگران را خواهید فهمید.

کتاب کلید را بزن ا
کتاب کلید را بزن ا
کتاب کلید را بزن اثر چیپ هیث و دن هیث
کتاب کلید را بزن اثر چیپ هیث و دن هیث


کلید بزنکتابکلید را بزنمعرفی کتاب
دانشجوی ارشد روانشناسی شناختی هستم و ذهن کنجکاوی دارم، نوشتن و تولید محتوا را دوست دارم و پادکست زیاد گوش میدم، همین!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید