ویرگول
ورودثبت نام
سیدمحمدجوادتقوی
سیدمحمدجوادتقوی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

نبرد من پرفروش ترین کتاب تاریخی فروشگاه لیبرو

نبرد من داستان زندگی آدولف هیتلر
نبرد من داستان زندگی آدولف هیتلر


داستان من و فروشگاه لیبرو کمتر از 2 سال است که با یکدیگر عجین شده در این دو سال که خیلی هم جدی باهمدیگر نبودیم اتفاقات و تجربیات جالبی برای من در حوزه فروشگاه های اینترنتی افتاد و تنوانستم لیبرو را پلی برای اجرای پلن های بازاریابی دیجیتال کنم .

بگذریم در اینجا خواستم از کتابی بگویم که خودم نخواندن اما تعداد زیادی از مشتریان ما آن را تهیه کرده‌اند و مطالعه کردند .

نبردمن داستان زندگی آدولف هیتلر ، رهبر نازیسم آلمان است که به دست خود او نوشته شده است ، این کتاب ویژگی های جالب این فرد را نشان می دهد که برای خواننده علاقه‌مند به تاریخ بسیار جذاب و خواندنی باید باشد.

این کتاب بیانگر اندیشه‌های سیاسی هیتلر و ناسیونال سوسیالیسم است. هیتلر در سال ۱۹۲۴ هنگامی که در قلعه لندربرگ زندانی بود بخش نخست کتاب را با دیکته کردن جملات به منشی خود رودلف هس به وجود آورد و بخش دوم، پایان همان سال پس از آزادی زودهنگام او از زندان نوشته شد.

این کتاب سرتاسر هیجان برای افرادی نگاشته شده که به تاریخ آلمان بالاخص جنگ جهانی دوم و ماجراهای عجیب اتفاق افتاده در این جنگ علاقه دارند .

بعد از خودکشی هیتلر در ماها های پایانی جنگ جهانی دوم این کتاب به همراه همه حقوق معنوی آثارش به ایالت باواریا تعلق گرفت .

برای خرید کتاب تاریخ از فروشگاه لیبرو و خرید کتاب نبرد من با تخفیف اینجا کلیک کنید .

نبردمننبرد منآدولف هیتلرخلاصه کتاب نبرد منبهترین کتاب تاریخ اروپا
من سیدمحمدجوادتقوی ام به مباحث مختلفی علاقه دارم که واقعا بی ربط به هم هستن از دیجیتال مارکتینگ بگیر تا سینما و فلسفه و جامعه شناسی ... اما خودم از اینی که هستم راضیم SEO Manager at 7learn
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید