ویرگول
ورودثبت نام
جواهری بینا
جواهری بینا
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

خواص و فوایدحکاکی آیه و من یتق الله


اگر بنا باشد تا آیه ای از قرآن کریم را به عنوان معجزه رزق و روزی و گشایش کسب و کار و خیر و برکت بدانیم، بدون شک آن آیه؛ آیات 2 و 3 سوره طلاق است که به آیه  ” و من یتق الله ” مشهور می باشد.

حکاکی آیه وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ بر روی عقیق در روایات بسیاری آورده شده است.در این قسمت اشاره ای به آن داریم.

پیامبر گرامی اسلام فرموده اند: من آیه اى را در قرآن مى شناسم كه اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشكلات آنها كافى است و آن آیات سوّم و چهارم سوره طلاق است:
«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَكَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِكُلِّ شَیْىء قَدْراً»

حکاکی دعا روی جواهرات می تواند تاثیرات شگرفی در زندگی دنیوی ما داشته و همچنین توشه بسیار خوبی برای آخرت مان نیز باشند.

انگشتر عقیق یمنی دست ساز مردانه با حکاکی و من یتق الله _کد:۲۳۵۵۴
انگشتر عقیق یمنی دست ساز مردانه با حکاکی و من یتق الله _کد:۲۳۵۵۴

نکات مهم برای حکاکی آیه “و من یتق الله”

  • آیه “و من یتق الله” را می بایستی که بر روی نگین عقیق حکاکی نمود.
  • زمان حکاکی نیز رعایت بخورات شیرین الزامیست و زمان مناسب آن، ساعات و ایام سعد دهه نخست ماه قمری است.
  • برای حمل انگشتری حتما می بایستی که وضو داشته باشید.
  • در غیر این صورت، بهتر است که روی متون حکاکی شده را با استفاده از لاک برق ناخن، بپوشانید.
  • خانم ها نیز می توانند از آن بصورت گردنبند استفاده کنند.

با حکاکی این آیه معروف بر روی سنگ عقیق علاوه بر بهره مندی از خواص بینظیر سنگ عقیق از خواص آیه “و من یتق الله” بهره مند شوید.

خواص حکاکی و من یتق الله

"معجزه رزق و روزی - رفع گرفتاری - افزایش خیر و برکت - گشایش کار - بھبود بیماری - ادای قرض و بدھکاری"

ھر کس ھر روز به خواندن آیه مبارکه «من یتق الله…» «آیات 3-2 «سوره طلاق ھمت کند مھمات و گشایش امورات بسته خود را خواھد دید.

بهتر است آیه و من یتق الله را بر روی نگین عقیق حکاکی نمود.

سفارش حکاکی آیات و اذکار از قرآن و روایات ائمه اطهار در کتب معتبر شیعه پذیرفته می شود:

برای سفارش انواع حکاکی بر روی سنگ و نگین با شماره های زیر تماس بگیرید:

051-37658500-2

09151000800

یتق اللهآیه یتقخواص دعای و من یتق اللهحکاکی دعاانگشتر عقیق
جواهری بینا اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره در ایران
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید