ویرگول
ورودثبت نام
جویان باقری
جویان باقری
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

⭐️بررسی درست و منطقی میزان حقوق و دستمزد✅

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های این فرآیند، اینه که بتونی ارزش خودت رو به خوبی بسنجی. در هر حوزه‌ای کار میکنی، باید بتونی خودت رو نسبت به بقیه معیارسنجی یا Benchmark بکنی.

اینکه بفهمی در کدوم طبقه هستی و چقدر با کف و سقف این بنچ مارک، فاصله داری.

مثلا در حوزه کاری من که دیجیتال مارکتینگ هست، من در موقعیت بین کارشناس دیجیتال مارکتینگ و مدیر دیجیتال مارکتینگ هستم.

کارشناس دیجیتال مارکتینگ رو روش مسلطم و دارم به سمت تسلط کامل بر مدیریت دیجیتال مارکتینگ، حرکت میکنم.

یکی از اتفاق‌های شیرین فضای وب فارسی، پدید اومدن وبسایت Iransalary هست. این سایت با اطلاعاتی که از شما میگیره، میاد میانگین پایه حقوق دریافتی شما رو نسبت به شهر و کشور، نشون میده.

و میگه که حقوق مورد مطلوب شما، در چه موقعیتی از این نمودار قرار داره.

به عکس زیر نگاه کنید:

میانگین حقوق دریافتی یک دیجیتال مارکتر با سابقه کاری 3 تا 5 سال در شهر تهران 5 تا 6 میلیون تومان است
میانگین حقوق دریافتی یک دیجیتال مارکتر با سابقه کاری 3 تا 5 سال در شهر تهران 5 تا 6 میلیون تومان است
میانگین حقوق پایه متخصص دیجیتال مارکتینگ در سطح کشور
میانگین حقوق پایه متخصص دیجیتال مارکتینگ در سطح کشور
مقایسه پایه حقوق شاغلین حوزه بازاریابی دیجیتال با سابقه‌های کاری مختلف و سنین متفاوت
مقایسه پایه حقوق شاغلین حوزه بازاریابی دیجیتال با سابقه‌های کاری مختلف و سنین متفاوت

شما به کمک این سرویس، میتونید به خوبی دریافتی خودتون رو در هر حوزه‌ای که خواستید، بنچ‌مارک کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که سلسله مراتب شغلی حوزه خودتون رو به خوبی بدونید.

مثلا در حوزه بازاریابی آنلاین، سلسله مراتب کانال سئو، این چنینه:

تقسیم بندی مسیر شغلی مشاور سئو، متخصص سئو و کارشناس سئو (منبع کندو)
تقسیم بندی مسیر شغلی مشاور سئو، متخصص سئو و کارشناس سئو (منبع کندو)

همونطور که میبینید، حوزه سئو به ۳ بخش: بازاریابی محتوایی، سئو تکنیکال و لینک سازی تقسیم بندی میشه.

هرکدوم از این بخش‌ها، خودشون ۳ رتبه شغلی دارند.

در نهایت کسی که در رتبه اول در این سه بخش مسلط باشه، بهش میگن کارشناس سئو.

کسی که در رتبه دوم در این سه بخش مسلط باشه(در کنار رتبه اول)، میتونه به خودش بگه متخصص سئو.

و کسی که هر سه رتبه رو تسلط داره، میشه مشاور سئو.

شما باید برای حوزه کاری خودتون همین مسیر رو بدونید.

قرار هم نیست که خودتون رو گول بزنید.

https://virgool.io/@jooyanbagheri/jooyanbagheri-e6iofuabmueo
از وقتی یادمه راحت می‌نوشتم. یعنی نیازی نبود به خودم سختی بدم تا چیزهایی که در فکرم می‌گذشت رو به کلمه تبدیل کنم. به نوشتن درباره کسب و کار، روانشناسی و مسائل اجتماعی بسیار علاقه‌ دارم. سعی می‌کنم در نوشته‌هام اغلب خودِ خود واقعی باشم.

من در شبکه های اجتماعی:

https://zil.ink/jooyan


چقدر حقوق مناسب کار شماست؟
چقدر حقوق مناسب کار شماست؟



حقوقمصاحبه شغلیشغل
zil.ink/jooyan SEO, Psychology, Blogging | ENFJ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید