ویرگول
ورودثبت نام
پروانه جویا
پروانه جویا
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

در جواب دلم برات تنگ شده چی بگم؟ 40 پاسخ جذاب

همه ما می خواهیم عشق را به دوستان، خانواده و شرکای خود منتقل کنیم. و این پاسخ‌ها به پیام‌ «دلم برایت تنگ شده» در کوتاه‌مدت کمک خواهد کرد. البته! در اینجا بیش از چهل پاسخ مختلف برای "دلم برایت تنگ شده" آورده‌ام:

در جواب دلم برات تنگ شده چی بگم؟
در جواب دلم برات تنگ شده چی بگم؟


  • همینطور!
  • حق داری.
  • من بیشتر!
  • منم همینطور.
  • کاش زودتر بیای!
  • کاش اینجا بودی.
  • دل به دل راه داره.
  • واقعا؟ ثابتش کن.
  • منم دلتنگتم عزیزم!
  • منم دلم برات تنگ شده.
  • بذار برات عکس بفرستم.
  • ممنونم که هنوز به یادمی.
  • "هنوز از من خسته نشدی؟"
  • منم می‌خواستم همینو بگم.
  • من هم دلم برایت تنگ شده.
  • جدی؟ پس باهام تماس بگیر!
  • منم دلتنگتم حتی بیشتر از تو.
  • چقدر دلم می‌خواد تو رو ببینم.
  • اوه خداروشکر من تنها نیستم.
  • منم دلم واسه خودم تنگ شده.
  • دل من هم برای شما تنگ شده.
  • تو همیشه در قلب من هستی.
  • بی‌صبرانه منتظر دیدارت هستم.
  • بی‌صبرانه منتظر تماست هستم.
  • خیلی محبت داری که اینو می‌گی.
  • امیدوارم زودتر همدیگه رو ببینیم.
  • لطف داری. منم دلم برات تنگ شده.
  • تو همیشه در قلب من خواهی ماند.
  • ممنونم. تو همیشه حرف‌های با محبتی می‌زنی.
  • منم همینطور، من با دلتنگی شما زندگی میکنم.
  • بی معرفتی من بوده که ازت خبری نگرفتم، شرمنده ام.
  • دل به دل راه داره اتفاقاً من هم دلتنگ شما شده بودم.
  • منم همینطور، دلتنگ شما بودن بخشی از زندگی من شده.
  • چه جالب که شما حرفی که من میخواستم بهتون بگم رو گفتید.
  • خیلی ممنون ازتون اتفاقاً میخواستم اخیراً باهاتون ارتباط برقرار کنم.
  • "من هم همین احساسو دارم. بیا برنامه ریزی کنیم تا زودی همو ببینیم"
  • "من برات آغوش مجازی و بوسه می فرستم تا بتونیم دوباره با هم باشیم."
  • "احساس متقابل است. منم نمیتوانم صبر کنم تا صداتو بشنوم و لبخندتو ببینم."
  • وقتی کنارم نیستی، احساس می‌کنم ناقصم. وقتی نیستی احساس می‌کنم که از دنیا کنار گذاشته شده‌ام. تمام وجودم میخواد که کنار تو باشه، مرسی که هستی، عاشقتم و منم دلم خیلی برات تنگ شده!


امیدوارم این پاسخ‌ها به شما کمک کنند!



دلم برات تنگ شده یعنی چه؟
دلم برات تنگ شده یکی از جملات متداولی است که شخص گوینده با گفتن آن عشق و علاقه و دلتنگی اش را به طرف مقابل نشان داده و به او می فهماند که دلش هوای او را کرده و دوست دارد زودتر او را ببیند.


در جواب دلم برات تنگ شده چی بگیم؟

شما بگید:

دلم تنگجواب دلم برات تنگ شدهپاسخ دلم برات تنگ شدهجواب دلم برات تنگ شده چی بگمدلم برات تنگ شده
واقع گرا، تمام معنا و تنها ترین !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید