ویرگول
ورودثبت نام
پروانه جویا
پروانه جویا
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

چرا به پریود توجه نمی شود؟

اولین بار وقتی پریود شدم پایه پنجم بودم و 11 سالم بود خیلی ترسیده بودم کلی فکر های ناامید کننده و ترس به سرم می زد! همیشه از این می ترسیدم نکنه جایی بشینم یا بخوابم و جامو کثیف کنم و مردم بفهمن، و انقدر وسواس فکری واسه خودم می ساختم که گاهی به شدت مریض می شدم و کلی به حمایت نیاز داشتم!

اما یک سوال دارم ؟

چرا دانشمندان به جای اینکه در مورد فضا و کهکشان ها تحقیق کنند یا در زمینه های تکنولوژی و هوش مصنوعی سرمایه گذاری کنند چرا نمیان یک درمان قطعی همیشگی برای این عادت ماهانه خانم‎ها پیدا کنند و تمرکزشان را بر روی بهبود هورمون ها بگذارند؟

واقعاً شما از پریود شدن خسته نمی شید؟ نمی خوایین برای همیشه از دستش خلاص بشید؟ هر ماه باید دچار قاعدگی بشید و این یک کابوسه! کلی سال دچار خونریزی خواهیم شد و به این موضوع عادت می کنیم.مسئله بعدی اینکه باید از طرف مقابل‎مان یا انسان های نزدیک و صمیمی انتظار مراعات داشته باشیم مثلاً از مردان انتظار صبر، درک، کمک، مهربانی، توجه، گفتگو و نوازش داشته باشیم.


درباره توقف کامل و درمان قطعی پریودی، دوران قاعدگی و یا عادت ماهانه برای همیشه کلی تحقیق کردم اما متاسفانه مقالات خیلی محدودی بودند و واضح نبودند یا به نتایج مفیدی نرسیدم چون بهش کم پرداخته شده بود! اما بنظرم این امکان وجود داره که با علم پزشکی و ژنتیک با تغییر و تعمیم هورمون ها بشه این موضوع رو خیلی سریع حل کرد بدون اینکه به تولید مثل و کارایی واژن و اندام خارجی تناسلی زن آسیبی وارد شود و با حل این مسئله انقلابی در عرصه پزشکی و آینده بشر صورت خواهد گرفت فکرش را بکنید خلق و خو ها بهتر خواهد شد و خیلی فواید دیگر.

البته امروزه قرص ها و جراحی هایی هستند که این امکان رو با احتمال خطر نامعلوم ممکن می سازند اما بنظرم باید خیلی بهش توجه داده بشه تا یک تغییر بزرگی ایجاد بکنه!


نظر شما در این باره چیه؟

#ازپریودبگو


ازپریودبگواز پریود بگوپریودپریودی
واقع گرا، تمام معنا و تنها ترین !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید