ویرگول
ورودثبت نام
هِسان
هِسان
خواندن ۳ دقیقه·۱۴ روز پیش

مصاحبه با رتبه ۱ کشوری کنکور ۱۴۰۴، پیام بازرگانی

به نام خدا

نام و نام خانوادگی : پیام بازرگانی

رتبه سال 1404 : 1 کشور

نام شهر و استان : نمکستان

میانگین تراز : دهم 8325- یازدهم 7999 – دوازدهم 8669

پیام و کتاب های قلم چیش
پیام و کتاب های قلم چیش


از چه سالی عضو کانون بوده و چند آزمون شرکت کرده است : من از دوران جنینی یک کانونی بودم و بعد از ۱۹ سال تلاش خداروشکر نتیجه زحماتم را گرفتم.

شغل و تحصیلات مادر : فوق تخصص آبیاری گیاهان دریایی دانشگاه هاروارد

شغل و تحصیلات پدر : شغل آزاد داره ولی بخش میگن دکتر

درصدهای کنکور 1403 (تیر)   : زیست 100      فیزیک 100      شیمی 100       ریاضی 100

تراز کنکور (اردیبهشت و تیر) : اردیبهشت 15472      تیر 15478

تراز سوابق تحصیلی 11011


مصاحبه‌گر : هسان

شما خیلی شبیه عمو پورنگ هستید.

خیلی شنیدم، نظر لطفتونه.

شما چگونه با کانون آشنا شدید؟ 

ماه هشتم بارداری مادرم، در تلویزیون تبلیغات شما رو می دیدم و از همان موقع با لگد پراتی، مادرم را به ثبت نام کردنم در آزمون های برنامه ای تشویق کردم.

دستاورد شما از شرکت در آزمون‌های کانون چه بود؟

من هر چی دارم از کانونه واقعا، خودتون در جریانید.

آیا در آزمون‌های کانون غیبت داشتید؟

بله. متاسفانه به دنیا که اومده بودم، یک هفته به دلیل یرقان زیر دستگاه بودم و نتونستم در آزمون ها شرکت کنم. ولی سعی میکردم پیوستگی خود را در آزمون ها حفظ کنم.

از کدام یک از کارنامه‌های جعبه ابزار کارنامه استفاده می‌کردید؟

بعد از آزمون ها از همه شان استفاده میکردم و همگی عااااالی واقعا

روش‌تان برای تحلیل آزمون‌ها چگونه بود؟ 

من چون همه ی سوالات رو همیشه درست جواب میدادم نیازی به تحلیل نداشتم.

آیا در طول سال تحصیلی دچار افت تراز شدید؟

بله. یکی از آزمون ها که کلید دیرتر از معمول پخش شد، نتوانستم همه ی سوالات را حفظ کنم.

پس شما از کلید استفاده میکردید؟

به نظرم همه باید در زندگیشان از کلید استفاده کنند. وگرنه از هیچ دری نمیتونند رد بشند.

پشتیبان تحصیلی شما در منزل چه کسی است؟

من راستش پشتیبانم در منزل نبود و توی حوزه امتحانی شهرمون میدیدمش. آقای میرزا قاسمی که خیلی کمکم کردند.

کدام یک از کتاب‌های کانون را استفاده می‌کردید؟

من از همه ی کتاب ها، دی وی دی ها، فلش کارت ها، و سایر محصولات کانون استفاده میکردم.

کتاب اول، دوم، سه سطحی، آبی، سبز، زرد، قهوه ای، تابستان، پرتکرار، کم تکرار، نوآموز، خود آموز و دفتر برنامه ریزی.

کتاب سبز به نظرم خیلی خوب بود و مثل کتاب های "خیلی سبز" توشون افراط نشده بود.

اگر در آزمون تیرماه نسبت به آزمون اردی‌بهشت ماه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتید، توضیح دهید که در طی ماه‌های بین این دو آزمون چه برنامه‌ای اجرا کردید؟

من فقط کتاب های قلم چی رو ورق زدم و باعث تثبیت مطالب شد.

در طول سال چقدر به رتبه فکر می‌کردید؟

بسیار.

ساعت مطالعه تون چقدر بود؟ آیا هیچ روزی بود که خسته شوید؟

من روزانه به طور میانگین ۳۱ ساعت درس میخواندم. خیر من چون هدفم دانشگاه علوم پزشکی نمکستان بود، هر وقت خسته میشدم و به هدفم می اندیشیدم، دیگر خسته نمیشدم.

چه رشته ای میخوای بری؟کدام دانشگاه؟

پزشکی یا دندان، دانشگاه علوم پزشکی نمکستان روزانه.

تفریحات سال کنکورتون چی بود؟

زیاد تفریح نمیکردم ولی میرفتم تو سایت کانون ول میچرخیدم. مقاله های سایت کانون هم خوب بودند. میرفتم رتبه های برتر هر آزمون رو هم چک میکردم ببینم کیا ازم پایین ترن.

کلام آخر برای کنکوری‌های سال بعد؟

جهت سفارش کتاب های کانون با ۴۰ ٪ تخفیف، برین تو سایت کانون.

حتما بگیرین خیلی خوبن.

دفتر برنامه ریزی و خودآموز هم یادتون نره.

تو کلاس های کانون هم تک به تک شرکت کنین.

تشریحی هم برگزار میکنه اون که جزو واجباته.

همین دیگه..

آهان راستی،

بقیه آموزشگاه ها فقط جیبتون رو خالی میکنن. فقط قلم چی قابل اعتماده.

از همین تریبون هم از آقا کاظم تشکر میکنم به خاطر زحماتشون و راه انداختن این بساط.

کانون فرهنگی آموزش قلم چی چیکاظم قلمچی بهترینهبرین پولاتونو هدر بدینیالا آفرینرتبه ۱ کنکور سراسری
Music is my language and the world es mi familia
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید