ویرگول
ورودثبت نام
کیانا ثابت
کیانا ثابت
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چگونه یک سایت شبیه دیوار طراحی کنم؟

سلام من کیانا مهدی نژاد هستم و در طی پروژه های طراحی سایتی که انجام می دهم با طیف وسیعی از قالب ها و افزونه های وردپرس کار می کنم. در این نوشته ها سعی می کنم تجربه شخصی خودم را از استفاده از افزونه ها و قالب های وردپرس، با شما در میان بگذارم. اگر قصد دارید یک سایت نیازمندی مثل سایت دیوار یا شیپور با وردپرس راه اندازی کنید، قالب چارسوق مناسب شماست.

قالب چارسوق
قالب چارسوق

با راه اندازی یک وبسایت آگهی مانند دیوار یا شیپور می توانید آگهی های مختلف را منتشر کرده و به مخاطبین خود برسانید. این نوع وبسایت ها می توانند در زمان نسبتا کمی به درامد و بازدهی خوبی برسند و برایتان سود آور باشند.

حال خبر خوب این است که برای راه اندازی چنین سایتی نیز، نیاز به طراحی های اختصاصی و پیچیده ندارید و کافیست از قالب چارسوق استفاده کنید. این قالب وردپرس با دمو های مختلف خود مانند دمو املاک، خودرو، حیوانات خانگی و ... به شما امکان راه اندازی یک سایت با امکانات فنی دیوار و شیپور و ظاهری اختصاصی را می دهد.

با نصب و فعالسازی این افزونه می توانید وارد تنظیمات ان شوید و همه موارد را برای سایت خود شخصی سازی کنید. از جمله:

مشخص کردن آگهی های ویژه، دسته بندی آگهی ها، تعیین تاریخ انقضا برای هر آگهی، تنظیم نمایش اطلاعات تماس فقط برای اعضای سایت و ... که تعدادی از آن ها در تصویر زیر مشخص است.

تنظیمات قالب چارسوق
تنظیمات قالب چارسوق


همچنین قابل ذکر است که این قالب به طور کامل با صفحه ساز محبوب المنتور سازگار است که به شما امکان طراحی منحصر به فرد صفحات را می دهد.

امیدوارم معرفی این قالب برایتان مفید باشد و بتوانید با استفاده از قالب چارسوق به راحتی درون ریزی یک دمو، سایت نیازمندی های خود را طراحی و پیاده سازی کنید.

سایت شبیه دیوارسایت شبیه شیپورقالب وردپرس چارسوقسایت نیازمندی ها
دیجیتال مارکتر و طراح سایت علاقه مند به هنر و دنیای دیجیتال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید