ویرگول
ورودثبت نام
ام طاها
ام طاها
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

برای شیرین [ظلم رفتنیه!]

گفتم برای شیرین!
گفتم خدا ازشون نگذره که به دختر مردم شلیک می‌کنن.

گفت آره حکومتی که ترس از ازادی داشته باشه دست به اسلحه میبره!

گفتم لعنت به این ازادی بی بیان که اون دختر بیچاره یه خبرنگار بود!

گفت کِی تو این مملکت ازادی رسانه وجود داشته که این دومیش باشه؟

گفتم انقدر ترسو ان که اخبارش رو بایکوت میکنن و هیچکس عزادار اون دختر نمیشه چون میترسن حکومتشون ساقط شه.

گفت معلومه که هیچ خبر راستی نمیگن چون همشون از دم دروغگوان!

گفتم به یاد شیرین که مظلومانه با شلیک مستقیم نظامیای حکومتی کشته شد

گفت این حکومت رفتنیه!


گفتم اره... رفتنیه!

#برای_شیرین ابوعاقله، زن مسیحی خبرنگار که با شلیک مستقیم گلوله‌ سرباز اسرائیلی جلوی چشم مردم دنیا کشته شد....

? #امضا_کاف

برای شیرینخبرنگارآزادی بیانحکومتشیرین ابوعاقله
ستأتي أيام ترضينا... لن يدوم ما بنا للأبد!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید