ویرگول
ورودثبت نام
kafeh music
kafeh music
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دانلود اهنگ سوند بند نشد بیام به با کیفیت عالی و به همراه متن



من ودوسم داشی اما دیر شد زندگیت از دست من دلگیر شد

اونقد از تو دور شدم تا اینکه حسی که داشتی به عشقم پیر شد

حرفای آخر تو گفتی برام حالا من موندمو تنها شدنام

همه چیو من خرابش کردم اما این چیزی نبود که من بخوام

نشد بیام وقتیکه دوس داشتی کنارت باشم چوری که خواستی بیقرارت باشم

نشد بیام محکمتر از قبل دست تو بگیر جوری که حقته برات بمیرم

نشد واست کاری کنم که حس کنی عاشقتم حالا بهت هر چی میگم باور نداری

هنوز همیشگی تویی تموم زندگی تویی تموم نمیشی واسه من آخر نداری تو باور نداری

نشد بیام وقتیکه دوس داشتی کنارت باشم چوری که خواستی بیقرارت باشم

نشد بیام محکمتر از قبل دست تو بگیر جوری که حقته برات بمیرم

لینک دانلود:
دانلود آهنگ سون بند نشد بیام

دانلود اهنگ نشد بیام سون بندسون بندseven bandآهنگ جدید سون بند
کافه موزیک تقریبا کمتر از یک سال است که کار خود را شروع کرده است و هدف آن این است جدید ترین آهنگ های ایرانی و خارجی را در سبک های مختلف به مردم ایران ارائه دهد
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید