ویرگول
ورودثبت نام
shifting_pani ^__^
shifting_pani ^__^
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

اصطلاحات شیفتینگ


سی ار (کرنت ریالتی) : دنیایی که الان توش هستیم

دی ار (دیزایرد ریالتی) : جایی که میخوایم بهش شیفت کنیم

او ار (اورجینال ریالتی) : اسم دیگه سی ار

وی ار (ویتینگ روم) : جایی که برای شیفت گروهی استفاده میشه

اس بی (شیفتینگ برک ) : به اون روزایی که بعد شیفت استراحت میکنیم گفته میشه

ویژوال : به عکس فیلم از جایی که میخواین شیفت کنید گفته میشه

متود : روش برای راحت تر شیفت شدن

افرمیشن : جملات مثبت

سیف ورد : کلمه یا جمله ای که با گفتنش برمیگردید سی ار

کلون : کلون شما بدنتون تو سی اره ولی خوداگاه شما نیست و میتونید تو دی ار با استفاده از لیفا اپ کنترلش کنید ( درباره لیفا اپ بعدا براتون مینویسم )

مدیتیشن : بیشتر همون حرکات یوگاست و اگه درست انجام بشه برای بدن و ذهنتون خیلی مفیده

اسکریپت بوک : اسکریپتیه که از چندین صفحه درست شده و حالت کتاب گرفته

پورتال : دریچه یا درگاهی برای انتقال از جایی به جای دیگه ( برای شیفت از طریق لوسید دریم استفاده میشه و درباره ی لوسید دریم هم مینویسم براتون )

متود استیل : متودی که توش نباید تکون بخورید

متود مووینگ : متودی توش میتونید تکون بخورید

متود نان اسلیپینگ : متودی که توش نباید بخوابین

متود اسلیپینگ : متودی که توش باید بخوابین





پانی هستم! و بهت امید دارم که تو شیفت میشی دست از تلاش بر ندار اونا منتظرتن

لوسید دریمشیفتمتودی توشسیاسلیپینگ متودی
سلاام من پانیم و بهت کمک میکنم شیفت بشی ناامید نشو و به تلاش ادامه بده اونا منتظرتن و در اخر شاعر می فرماید پلنگ پلنگ پلنگ پلنگ من عاشق پلنگم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید