ویرگول
ورودثبت نام
saeed ITman
saeed ITman
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

بازدید مدیرعامل

من مدیرعامل خوبی داریم. دلایلش شخصی است.

خیلی کم می آید به اتاق ما. معمولا وقتی یک بحرانی پیش می اید می آید. چون مدیریت بحران ، معمولا ازاتاق ما است. اگه بخوام جزئیات بیشتری در اختیارتون بزارم، باید بگم ، به نوعی ما قلب عملیاتی شرکت هستیم . حالا نمی خوام خودمون رو گنده کنم. پس بگذریم

جدیدا دوبار به عنوان بازدید گذری امده است اتاق ما. ولی هردوبار فقط به ظاهر میز ما گیر داد و گفت چرا اینقدر این میزتون شلخته و کثیف است.

دفعه قبل من بهش گفتم که درسته اتاق ما کثیف و بهم ریخته است ولی ما کلی کار هم می کنیم و دستاورد و ناآوری داریم. از انها هم بازدید کند.

گفت بعدا و نیامد

و دیروز هم که امد دوباره به میز گیر داد و رفت.


اگه مدیرعامل شدید، فقط به میز پرسنل گیر ندید. براشون وقت بزارید و یه خورده از کارهاشون بپرسید و بگذارید خودشون رو show کنند.

انشالله مدیرعامل بشوید


مدیرعاملرفتارسازمانیتوجه به کارمنددیده شدنگیردادن
سعید هستم. مهندس کامپیوتر و علاقه مند به این رشته و این کار. بسیار تنوع طلب هستم لذا متمرکز نیستم و متمرکز کار نمی کنم. تهران زندگی می کنم و سرکار می رم و در همه چیز متوسط هستم ( بجز هوش و خلاقیت)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید