ویرگول
ورودثبت نام
saeed ITman
saeed ITman
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تولدها

امروز روز تولدم است و ادم دوست داره روز تولدش رو بهش تبریک بگن. بانکها و اطرافیان این زحمت رو دارند می کشند. ولی می دونم ادم توقعش بیشتره.

حتی حدس می زنم افرادی باشند که جز بانک و اپراتورهای موبایل کسی حواسش به تولدشون نیست.

من خودم معمولا تاریخ تولد دوستانم رو یا حفظ می کنم و یا جایی یادداشت می کنم وسر موقع بهشون تبریک می گم.

اگه دوست دارید تولدتون رو بهتون تبریک بگم، تاریخ تولدتون رو برام کامنت کنید. نود درصد یادم خواهد ماند و بهتون تبریک خواهم گفت. می تونید امتحان کنید.


تولدتبریک تولدتاریخ تولدکی حواسش به شما هست؟
سعید هستم. مهندس کامپیوتر و علاقه مند به این رشته و این کار. بسیار تنوع طلب هستم لذا متمرکز نیستم و متمرکز کار نمی کنم. تهران زندگی می کنم و سرکار می رم و در همه چیز متوسط هستم ( بجز هوش و خلاقیت)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید