ویرگول
ورودثبت نام
saeed ITman
saeed ITman
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تولید محتوا

امروز نشستم یه مطلب توی ویکی پدیا نوشتم. ویکی پدیا از نظر من خیلی چغر و بد بدن است و سخت می شه توش مطلب نوشت. هی باید منبع اضافه کنی و اخرش یهو مطلبت پاک میشه.


قبلا هم البته ازین کارها کرده بودم ولی ناموفق بودم.

یکی از دلایلی که به نظر می رسه مدیرعامل جدید از من خوشش امده ، فعالیتهای من در شبکه های اجتماعی و تولید محتوا بوده است. به این جنبه از خودتون توجه کنید، حتی وقتی به نظر می رسه هیشکی توجه نمی کنه و ظاهرا مهم نیست. بالاخره یه روز یه نفر پیدا میشه که بفهمدتون و قدرتون رو بدونه.

انشالله و به امید اون روز

تولید محتواویکی پدیاارزش انسانهادیده شدنکشف شدن
سعید هستم. مهندس کامپیوتر و علاقه مند به این رشته و این کار. بسیار تنوع طلب هستم لذا متمرکز نیستم و متمرکز کار نمی کنم. تهران زندگی می کنم و سرکار می رم و در همه چیز متوسط هستم ( بجز هوش و خلاقیت)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید