ویرگول
ورودثبت نام
saeed ITman
saeed ITman
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

درک حال رانندگان

صبح که پاشدم دیدم هوا بارونی است. بارون زیادی نبود. ولی حس کردم امروز دیگه حال موتور سواری ندارم. چون لباس های مناسب موتور سواری در هوای بارانی( لباس گرم) را جمع کرده و در بالای کم نهاده بودم.

لذا گفتم خوب پس با ماشین می رم. طرح هم که نیست. روزهای قبل هم که با موتور می رفتم ، زیاد ترافیک نبود.در پرانتز عرض کنم که من همیشه و در هر حال و هوایی با موتور می رم سرکار و رفتم سرکار

موتورم حدودا همینه
موتورم حدودا همینه


عکس ماشینم رو هم بعدا می زارم.

ولی پیش بینی ام درست نبود. ظاهرا در بقیه روزها من اصلا متوجه ترافیک نمی شدم. لذا در چند جا با ترافیک قشنگ برخورد کردم و دیرتر رسیدم اداره و شانس هم اوردم که جای پارک پیدا کردم.( البته کمی دورتر از اداره)

همین

ترافیکماشینموتورجای پارک
سعید هستم. مهندس کامپیوتر و علاقه مند به این رشته و این کار. بسیار تنوع طلب هستم لذا متمرکز نیستم و متمرکز کار نمی کنم. تهران زندگی می کنم و سرکار می رم و در همه چیز متوسط هستم ( بجز هوش و خلاقیت)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید