ویرگول
ورودثبت نام
saeed ITman
saeed ITman
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

دوم نشوید

گفتم تو مزایده شرکت کردم.

اما ایا می دانستید توی مزایده یا باید اول بشوید و یا بهتر است سوم بشوید؟

دوم شدن بدترین حالت برای یک شرکت کننده در مزایده است.

زیرا اولا اول نشده است و موفق به کسب جنسی که برای خریدش تلاش کرده ، نشده است. دوما چون نفر دوم شده است چک ضمانتش را بهش نمی دهند تا نفر اول تکلیفش را معلوم کند. یعنی اگر بیاید و قرارداد ببندد، که هیچ. اگه نه چک ضمانت نفر اول را ضبط می کنند و به نه نفر دوم می گن تو بیا قرارداد ببند. لذا تا چهل روز چکت الکی دست سازما ن برگزار کننده مزایدهاست.

ضمنا نفر اول نود درصد معامله را انجام می دهد و اگر انجام ندهد یعنی جنس مورد نظر بدرد نمی خورده است. لذا در هرصورت نفر دوم بدبخت است.

لذا هرگز در مزایده ها دوم نشوید

پی نوشت : من در مزایده فوق دوم شدم

مزایدهبرنده شودوم نشوبدشانسیریسک
سعید هستم. مهندس کامپیوتر و علاقه مند به این رشته و این کار. بسیار تنوع طلب هستم لذا متمرکز نیستم و متمرکز کار نمی کنم. تهران زندگی می کنم و سرکار می رم و در همه چیز متوسط هستم ( بجز هوش و خلاقیت)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید