ویرگول
ورودثبت نام
saeed ITman
saeed ITman
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

زیر آب زن بزرگ

یه همکار داریم که تنها هنرش در اداره زیرآبی زنی است. چند بار می خواستند عذرش رو بخوان، نمی دونم چرا نخواستند. البته بعد از ازدواج با یه خانم که مسئول دفتر مدیرعامل بود، هم یه خورده زنش مجبور شدند تحملش کنند.

حالا جدیدا مدیرعامل عوض شده است. مدیرعامل جدید روی تمیزی و نظافت و پرستیز شرکت خیلی حساس است. لذا چند روز پیش اولین بازدید رسمی اش از شرکت را انجام داد. روز بازدید پنج شنبه بود و حدودا کسی نبود در اداره. من بودم و همین زیراب زن و چند نفر دیگه.

خدماتی طبقه ما، ادم خوب و زحمت کش ولی زبون تلخ است. به نظر منهم ادم تمیزی است.

ولی اون روز وضیت خوب نبود. و ایرادات جدی به کارش وارد بود. شاید بخاطر اینکه مدتها بود کسی از عملکردش بازرسی نکرده بود.

در مجموع این دوست زیراب زن با به مدیرعامل جدید گفت که این اقا چون نیروی حراست است و برای حراست کار می کند، لذا خوب کار نمی کند و نظافت انجام نمی دهد و زیراب این نیروی خدماتی را زد.

بعد از حضور نیروی خدماتی در واحد، من جلوی همکارم بهش گفتم و گفتم ایشون درنبود شما در مورد شما اینو گفتند . ادمهای اطرافت را بشناس.

یکی از دلایل هم این بود که این زیراب زن اعظم بسیار مدعی بود که چرا بقیه زیراب می زنند و نزنید و ازین حرفها.

در مجوع اگر زیر اب زنها را رسوا کنید ، دنیای بهتری خواهیم داشت

زیراب زنیپرمدعا هاهمکار خدماتیمدیرعامل جدیدخاطرات شغلی
سعید هستم. مهندس کامپیوتر و علاقه مند به این رشته و این کار. بسیار تنوع طلب هستم لذا متمرکز نیستم و متمرکز کار نمی کنم. تهران زندگی می کنم و سرکار می رم و در همه چیز متوسط هستم ( بجز هوش و خلاقیت)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید