ویرگول
ورودثبت نام
saeed ITman
saeed ITman
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

غافلگیری در خانه امن

این شبها یعنی اواخر آبان و اوایل آذر یه سریالی از تلویزیون پخش میشه به نام خانه امن. در یه قسمتی که الان یعنی ۴ آذر پخش شد، وزارت اطلاعات یه اشراف اطلاعاتی داشت به یک خانه تیمی اعضای داعش. بعد تصمیم گرفتند حمله کنند و همه را دستگیر کنند. فرمانده گفت شب قبل طلوع افتاب حمله می کنیم که همه بجز نگهبانان خواب باشند. بعد ما از اصل غافلگیری استفاده می کنیم.

ما هم بعنوان تماشاچی منتظر شدیم که اینها با صدا خفه کن و سوسکی و بی صدا بریزند تو اون خونه. ولی شب موعود در ابتدا نگهبانان را با سلاح دوربین دار و صدا خفه کن دار زدند. ولی در حیاط خانه را با مواد انفجتری منفجر کردند .‌حتی نرسیدند از توی حیاط رد بشوند. از تو پنجره شروع شد به تیراندازی با کلاش و تبادل آتش.

بعد هم که رسیدند به در خونه اونم با مواد منفجره ترکوندند.


فکر کنم‌منظور فرمانده این بود که بهترین ساعت برای غافلگیری همسایه و اهالی محل اون موقع است. چون داعش ها که غافلگیر نشدند.


فقط اهالی محل به فنا رفتند. ممنون از فیلم سازی تون

خانه امنغافلگیریفیلم های ایرانیهنر فیلمسازی وطنیانحصار صداسیما
سعید هستم. مهندس کامپیوتر و علاقه مند به این رشته و این کار. بسیار تنوع طلب هستم لذا متمرکز نیستم و متمرکز کار نمی کنم. تهران زندگی می کنم و سرکار می رم و در همه چیز متوسط هستم ( بجز هوش و خلاقیت)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید