ویرگول
ورودثبت نام
saeed ITman
saeed ITman
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

فیلم مرد ایرلندی

من گاهی فیلم می بینم و معمولا توی فیلمها دنبال حرف و درس فیلم هستم. سعی می کنم چیزی یاد بگیرم. البته خیلی دوست دارم زیاد فیلم ببینم ولی شرایط می خواد( اولیش وقت آزاد. دومیش آسودگی خیال )

فیلم مرد ایرلندی رو جدیدا دیدم. فیلم خوش ساختی است. مارتین اسکورسیزی در سال 2019ساخته شده است. نامزد ده تا اسکار بوده ولی نتونسته بگیره و غیره.


فیلم خیلی حرف قشنگی داشت. ( حداقل از نظر من )

می خواست بگه اخرش که چی؟

فیلم در مورد زندگی یه تبهکار بود. تبهکاری که زن داشت و بچه داشت. یه عده رو کشت. هیچ وقت لو نرفت و دستگیر نشد. به قدرت رسید و ... . اخراش هم به یه جرم کوچیک رفت زندان و امد بیرون.

ولی بعدش چی؟ بالاخره رفت و رسید به سن کهولت و اماده شد برای مرگ.

هیچوقت پشیمون نشد. استرس و عذاب وجدان نگرفت ولی اخرش مرد وتموم شد. رفت تا با اعمالش روبرو بشه. و اینجاست که من نمی دانم چظوری می خواد با دوستانی که با نامردی کشته روبرو بشه؟

با بی گناهان چطوری می خواد روبرو بشه ؟

با کسانیکه که حقشون رو پایمال کرد، چطوری می خواد روبرو بشه؟


مسئله مهم اخرش است. چیزی که ما رو نگه داشته که خلاف نکنیم و این فیلم قشنگ اخرش رو نشون می داد


مرد ایرلندیفیلمخلافکاراخر خلافجهان بعد از مرگ
سعید هستم. مهندس کامپیوتر و علاقه مند به این رشته و این کار. بسیار تنوع طلب هستم لذا متمرکز نیستم و متمرکز کار نمی کنم. تهران زندگی می کنم و سرکار می رم و در همه چیز متوسط هستم ( بجز هوش و خلاقیت)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید