ویرگول
ورودثبت نام
kalaoma.com
kalaoma.com
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

بررسی Asus Zenbook S 13 OLED (2023): سبک تر از هوا

اگر به دنبال جایگزینی مبتنی بر ویندوز برای مک بوک ایر اپل هستید، Zenbook S 13 همان چیزی است که می خواهید. حتی از نسخه سال گذشته نیز نازک تر و سبک تر است.

وقتی می‌پرسند که بهترین جایگزین مک بوک ایر برای کاربران ویندوز چیست، مدل 2022 مورد علاقه من در سال گذشته بوده است. نازک است، سبک است، محکم است، صفحه نمایش عالی دارد - دیگر چه چیزی می‌خواهید؟


بررسی Zenbook S 13

این شرکت اعلام کرد که Zenbook S 13 را حتی نازک‌تر و سبک‌تر کرده است. در حالی که قبلا نازک و سبک بود، اکنون با 2.2 پوند وزن و ضخامت کمتر از نیم اینچ، یکی از سبک ترین لپ تاپ هایی است که می توانید بخرید. این بدان معناست که صفحه‌کلیدها و صفحه‌های لمسی کم عمق می‌شوند.

سبکی باور نکردنی

نکته اصلی که باید در مورد این دستگاه بدانید سبک بودن آن است. این به طور قابل توجهی سبک تر از مدل سال گذشته و جدیدترین مک بوک ایر است. من آن را در کوله پشتی ام حمل می کنم و احساس می کنم چیزی با خود حمل نمی کنم. من در واقع ایستادم تا کیفم را باز کنم و مطمئن شوم که یک بار دستگاه در آن جا بوده است - این یعنی چقدر بی وزن است. با ضخامت 10.9 میلی‌متر (0.43 اینچ)، همچنین یکی از باریک‌ترین دستگاه‌های موجود است – حتی از Galaxy Book3 Pro گران‌تر سامسونگ نیز نازک‌تر است و گزینه‌ای مناسب برای خرید لپ تاپ ایسوس است.

صفحه نمایش OLED

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو در این مدل، 1800 در 2880 بوده و پانل 16:10 فضای زیادی را برای مرور و پیمایش باقی می‌گذارد. سری Ryzen 6000 AMD در Zenbook S 13 OLED سال گذشته وجود داشت و این تراشه قدرتمند بخش بزرگی از آن چیزی بود که این دستگاه را برجسته کرد. از سوی دیگر، خرید آن دستگاه نیز اساساً غیرممکن بود

اما نسل سیزدهم Core i7 در مقابل پیشنهادات AMD و اپل ایستادگی کرده است. عملکرد آن در مقایسه با Ryzen 7 6800U که در واحد آزمایشی سال گذشته در تست‌های گرافیکی ما انجام شد، بود. در عملکرد پریمیر پرو (جایی که اینتل بسیار قوی است) کمی بهتر عمل کرد و در عملکرد بازی کمی بدتر (جایی که AMD بسیار قوی است). برخی از امتیازات بنچمارک مصنوعی آن کمتر از نمونه قبلی خود AMD بوده است، و شاید این اختلاف در بارهای کاری سنگین خود را نشان دهد، اما در مورد رایج ترین موارد استفاده فوق قابل حمل (ایمیل، استفاده از وب، وظایف اداری استاندارد)، من متوجه نمی شوم. تفاوت زیادی دارد برای من به اندازه یک لپ تاپ بازی یا ایستگاه کاری مشکل بزرگی نیست. با تمام تعاریفی که کردیم، این سری، انتخابی خوب برای خرید لپ تاپ است.

لپ تاپzenbook ۱۳لپ تاپ ایسوس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید