ویرگول
ورودثبت نام
eli kamali
eli kamali
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

سال نو

سلام دوستان ویرگولی عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید راهگشای موفقیت های بیشمار و روزافزونتون باشه یهو یادم افتاد اوا من واسه دوسای ویرگولیم پیام تبریک نذاشتم چرا (زبان فکر ما همین شکلی محاوره و بی شیله پیله و راحتِ)

خلاصه تصمیم گرفتم بیام و عرض ادب و ارادت کنم خوشگلا

بعدش هدف دومم این بود که حال خوش بهاریم رو با شما تقسیم کنم البته که با آغوش و بوسه به استقبال بهار نرفتیم یک سری دوستان غمگینند عده ای عزادار و......

سال گذشته خوش یمن نبود حالا مقصر بلایای طبیعی بود یا خطا و قصور و قساوت انسانی در هر صورت سختیش رو هممون متحمل شدیم و من بابتش واقعا متاسف و ناراحتم اما نمی دونین که از اوایل اسفند پشت پنجرمون که مشرف به حیاط همسایه است چقدر انتظار کشیدم که عید بشه که بهار بیاد روی درخت ها نمیدونین وقتی یک درخت رو دیدم که برگ ها و شکوفه هاش جوانه زده چقدر به وجد اومدم یعنی کسی مثل من هست که با بهار صحبت کنه بگه بالأخره اومدی!!!!! ؟

اینجور دیوانه وار و بی قرار منتظرش بودم حالا مثل کسی که به وصال یارش دراومده مدهوشم و مشعشع

برای همین حالم عالیِ کیفم کوک ِدلم روشنِ خواستم با شما تقسیمش کنم این دلخوشی رو مثل تعارف یک شیرینی.....

پس.... بفرمایید عیدتون مبارک ?


سال نوبهارعاشقانه هاعید مبارکیزندگی ِِ خوش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید