ویرگول
ورودثبت نام
eli kamali
eli kamali
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

قرنطینه


بعد از یک وقفه نسبتا طولانی گفتم بیام از قرنطینه سلامی خدمتتون عرض کنم جونم براتون بگه، این روزا که پشت شبکه های مجازی استتار کردیم و از دنیای واقعی فاصله گرفتیم تو قرنطینه داره یه چیزایی دستم میاد مثلا اینکه یه پرنده ی خوشگل و خوش صدای نامرئی هست که از بهار تا اوایل پاییز رو درخت سرو ِِ همسایه روبرویی، شروع میکنه به خوندن عاشق اون پژواک خاصشم بهم انرژی میده، حالا از وقتی اومدم تو اتاق که تازه دارم میفهمم انفرادی یعنی چی، میاد دقیقا از سمت هواخوری انفرادی برام می خونه

انصافا سلامتی زندونیایِ بی ملاقاتی

سلامتی اونی که چند روز خودش قرنطینه کرده و قبل از اینکه مشخص بشه کرونا داره یا نه .

خلاصه ما دوسش داشتیم بهشم نگفتیم پرنده رو میگم، ولی اون حس مارو فهمید و جایی که اصلا فکرشم نمیکردم اومد و یه سری به ما زد ، چون همیشه بهش عشق می ورزیدم و از آوازش لذت میبردم.

پنجره ی اتاق من به تراس باز میشه که مسقفه و کنارش فقط تهویه داره، فکر کنید پرنده خوش صدا میاد رو لبه قسمتی که بازِ میشینه و برام میخونه....

این روزا دوباره به شکل خیلی خاصی با خودم همون تنهایی رو منظورمه روبرو شدم، بدم نبود کنار اومدم که هیچ باهمم در صلحیم

این بیماری خیلی عجیبه دستاوردهای زیادی رو بدست میاری.

اول اینکه بازم برای میلیون بار به نتیجه میرسی اونی که نمیزنه به تیپ و تاپت مادرته....

خدا الهی برای هم حفظ کنه مادراشون رو و اونهایی هم که از دست دادن بهشون آرامش بده .

دومین دستاورد کرونا اینکه خیلی ملو و آروم به مرگت فکر میکنی.

به اینکه چه حرفهایی که تو خلوت نمیگفتی و اینجا دیگه جدی جدی ممکنه باهاش روبرو بشی .

سومین دستاورد اینه به راحتی مینویسی، میخونی، لذت می بری و هیچکسی حداقل بخاطر ترس هم شده، مزاحمت نمیشه .

چهارمین دستاورد اینه دوستان گرمابه و گلستانت نگرانت میشن و حالت رو مدام جویا میشن و تو با لبخندی که رولبته و آلو زردی که گوشه ی لُپته، سعی میکنی با ذوق جوابشون رو بدی و بعد تازه میفهمی دوستات کیاهستن.

البته بگم واقعا نمیشه تو این شرایط انتظاری داشت منم من باب شوخی دارم میگم منظوری ندارم !

و آخرین دستاورد بنده اینه قدر اون روزهایی که آزاد بودم و غر میزدم به عالم و آدم رو الان می دونم. خیلی چیزها هست که ارزش تحمل کردن غصه ها و مسائلت رو داره مثل آزادی، نیازمند نبودن به کسی......

سرتونم درد آوردم گفتم بیام یه سری بزنم و چار کلوم اختلاط کنم باهاتون، قربونتون، ان شاء الله همیشه سلامت و تندرست باشین عزیزان.


پرندهمرضزندونی ِِ بی ملاقاتیرفیقچاق سلامتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید