ویرگول
ورودثبت نام
کامران کامرانی فرد
کامران کامرانی فرد
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

نیازمندی ها، یک مثقال انرژی مثبت

این روزا پیدا کردن دوست، خودش هنر بزرگی شده. من همیشه تلاش کردم برای پیدا کردن کسایی که بتونیم به هم کمک کنیم. کسایی که درک متقابلی داشته باشند از هم. یه جور حس اعتیاده.اگر یکبار توی زندگیت همچین آدمی رو داشته باشی، دیگه نمیتونی نداشته باشیش. تو کار این خیلی مهمه. بگذریم...

من یک تولیدی محصولات الکترونیکی، که همش کار خودمان بوده راه اندازی کردیم. خدا رو شکر پیشرفت قابل توجهی داشته. هر سال بهتر بوده ولی از حالت ایده آل خیلی خیلی فاصله داریم. من در حال حاضر نیازمند کسانی هستم که ایده پرور هستن. کسایی که رویا پرداز هستن. کسایی که به معنی واقعی کلمه، گیک باشن. توی این زندگی خاکستری، این آدما مثل یه فیلم رنگی میمونن. ما میتونیم به هم کمک کنیم.

من کسی هستم که همیشه دنبال انرژی مثبت میگردم. کسی که دوست دارم کمک کننده باشم. هیچوقت هیچوقت تا حالا خودمو نباختم. (هر چند واقعا سخت شده). مسیر سختی رو داشتم. فوق العاده سخت. الان به کسایی احتیاج دارم که روحیه جنگنده دارن. کسایی که انرژی بدن.

توی دانشگاه، همیشه تلاش کردم هر کسی رو میشناسم، مسیر بهتری رو بهش نشون بدم. حداقل طعم یه چیزی به غیر از درس خوندن. نمیدونم ولی یه چیزایی تغییر کرد اونجا. الانم واقعا احتیاج دارم یه همچین حرکتی بزنم.

من میتونم یاد بدم. میتونم بدون هیچ منبع مالی، آموزش بدم. شاید خیلی به این صحبت هایی که دارم مینویسم فکر نکردم ولی میخام تلاش کنم برای جمع کردن آدم هایی از جنس خودم.

امیدوارم حداقل کنجکاو شده باشید که اگه پتانسیلی دارین، تو هر زمینه، باهم در ارتباط باشیم.

من کامران - 26 ساله - ساکن تهران

راه ارتباطی: kamrankamrani.fard@yahoo.com

دوستنیازمندیتولیدیبرنامه نویسیالکترونیک
علاقه مند به علم و تکنولوژی از کودکی. در حال حاضر مهندس برق و کوله بار کوچکی از فعالیت علمی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید