ویرگول
ورودثبت نام
Karen
Karen
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

یه چیزی:\

خیلی وقته که غیبت داشتم و پست نمیزاشتم ولی دوباره برگشتم و اگه مشکل خاصی پیش نیاد بازم هر شب براتون پست میزارم. شاید باورتون نشه ولی وقتی بعد یکی دوماه (فک کنم) برگشتم و یکی از پستامو خوندم خیلی خوشم اومد و بعد منتشر کردن این پست میرم و بقیه پستام هم دوباره میخونم .

تصمیم دارم واسه تابستونم کلاس کامپیوتر و اسکیت بورد برم و سخت مشغول کار کردن رو مخ دوستامم تا اونا هم باهام کلاس اسکیت بیان? ک الین به هیچ وجه راضی نمیشه بیان ولی نادرشاه گف وقتی از مسافررت برگردن بم خبر میده که چی میشه?خیلی دوستای پایه و باحالی دارم من?.

تو پشت بوم و انباری ما همهههه چی پیدا میشه و منم چن روز پیش برای پیدا کردن یه چیز خیلی مهم که فقط مهم بودنش یادمه رفتم پشت بوم . (اها یادم اومد ؛واسه پیدا کردن منگنه:\) که وقتی پله‌ی آخرو بالا رفتم مورد هجوم کارتن ها و چمدون های پر از وسیله قرار گرفتم . بعد هم شروع کردم و دونه دونه اشونو گشتم ک ناگهان مثل تو فیلما تو یکی از کارتن ها چندتا کتاب انگلیسی یافتم و تا سرحد مرگ خوشحال شدم و تصمیم گرفتم که تو تابستون اونا رو ترجمه کنم . تازهههههههه یه دفترچه‌ی اوجل هم پیدا کردم ک همکلاسی های ۴ سال قبل ام توش برام یادگاری نوشته بودن . ک بیشترشون یه جمله‌ی تکراری نوشته بودن:|

همچنین میخام یعالمه فیلم هم نگا کنم . لدفا فیلم اکشن و ماشینی بم معرفی کنین ؛ از همون فیلما ک توش کلی ماشین هست ؛ همش ماشین و ماشین و ماشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییننننننننننن ؛ من عاشق ماشینم .

ب هر حال معرفی کنید دیگه

شاد باشید

کاربنی بمونییییییییییییید

دوستون دارم

تابستونکارنکاربنییه چیزی
آخرش میفهمیم چرا ، ولی دیگه خیلی دیره.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید