ویرگول
ورودثبت نام
KasraGame
KasraGame
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

بازی ترسناک جدیدم ! [در دست ساخت]

سلام دوستان من یه بازی سازم :)

اسمم کسری هست. ۱۶ سالمه و با این حال خیلی علاقه زیادی به بازی سازی دارم و حدودا یک بازی ساز مستقل هستم ?

اولین بازی من با نام سوپر فور اسکور نصبتا نتیجه خوبی داد و حالا بتاش رو منتشر کردم و خیلی زیبا کار رو جمع کردم فعلا?

بازی که الان میخوام بهتون معرفی کنم هیچ ربطی به اون بازی پلتفرمر دوبعدی گوگولی ندارع. یع بازی دوبعدی ترسناک پیکسلی هست که ما در نقش جیم هاندز یه گنگستر که با دوستش جک و همسرش مری (خواهر جک) میرن یه جایی زندکی کنن. چرا؟؟؟ چون رئیس گنگشون مرد و اینا میان با پول گنگ الفرار برن سر زندگیشون. حالا تو این داستان یه قاتل با لباس عجیب و غریب شروع میکنه بع تعقیب جیم و تلاش برای کشتنش!!!!

خونه جیم
خونه جیم
جیم بدبخت و اون قاتله
جیم بدبخت و اون قاتله
چند ثانیه گیم پلی
چند ثانیه گیم پلی



گیم پلی بازی هول محور این میگذره که شما باید دیالوگ انتخاب کنید، و عین رد دد سیستم شرافت خودتون رو بالا پایین کنید تا پایان های متفاوت ببینید. یه سیستم خقن دیع گیم، تایمر هست که مثلا تو یه دقیقه باید برین فلان آیتم رو بردارید و فرار کنید. سیستم قایم شدن زیر میز هم خیلی خفنه که واقعا دوستش دارم و خیلی ترسناک میکنه گیم رو. موزیک منو گیم خدمت شما.

این صفحع مدام آپدیت خواهد شد و من هم مطالب تازع ازش میزارم تا اون موقع بدرود دوستان :)

راه های ارتباطی با من هم دیکسورد من هست و ایمیل بنده.

kasrakeyvanfargame86@gmail.com


[این بازی رو با کمک تیم عزیزم دارم میسازم که شامل چندی از دوستانمه]


عجیب و غریبترسناکبازی مستقلکسری گیمرد دد
بازی ساز مستقل? http://kasragamestudio.simdif.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید