ویرگول
ورودثبت نام
somayeh
somayeh
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

تجربیات یک تعمیرکار لوازم خانگی

اتفاقات جالبی زمانی که به بن بست مشکلات لوازم خانگی پی می‌بری، رخ می‌دهد. یک تعمیرکار لوازم خانگی بخاطر استفاده از مهارت‌های تخصصی و معرفت فنی، وقتی با یک یخچال خراب یا یک ماشین لباس‌شویی مشکل دار سر و کار دارد، هر روز چالش‌های جدید و البته فرصت‌هایی برای ارتقا و یادگیری دارد.

بعضی وقت‌ها برای پیدا کردن ریشه مشکل یا تعمیر قطعه‌ای خاص، به چالش کشیده می‌شود. اما وقتی با موفقیت به رفع مشکل می‌پردازد، احساس رضایت و خوشحالی پیدا می‌کند. البته، باید آموزش‌های روزانه را دنبال کرده و به تغییرات و نوآوری‌ها در تکنولوژی لوازم خانگی توجه کند تا همیشه بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه دهد.


یادمه روزی که تصمیم گرفتم دیگه درس نخونم و برم آموزش تعمیرات لوازم خانگی رو شرکت کنم و ی مغازه کوچیک برای خودم دست و پا کنم با مخالفت های زیادی روبرو شدم از جمله مخالفت برادرم که تا کتک کاری هم پیش رفتیم.برادرم بهم گفت تو فقط دیپلم بگیر نمیگیم برو دانشگاه . بعد از دیپلمت برو دنبال آموزش تعمیرات

منم هم درس خوندم و هم رفتم دنبال آموزش تعمیرات

درسم که تموم شد چند هیچ از بچه ها جلوتر بودم چرا؟ چون اونا داشتن دنبال ی حرفه می گشتن که یاد بگیرن من در حال استخدام بودم .

خیلی روزهای سختی رو گذراندم. از پیدا کردن آدرس در تهران به این بزرگی تا در ترافیک موندن.

الان به گذشته فکر میکنم می بینم کار درستی کردم در کنار درس ی حرفه اموختم و الان شرکت خودم رو دارم.

روایت شده از : صادق جعفری


لوازم خانگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید