دانلود کتاب مغازه خودکشی فارسی pdf
کیفیت بسیار بالا
پی دی اف
"مغازهی خودکشی" کتابی است که توسط "ژان-پل سارتر" نوشته شده است. این کتاب یکی از آثار معروف اوست و در سال 1945 منتشر شد. داستان این رمان در پاریس رخ میدهد و به تجربیات شخصی یک جوان به نام "مئورسو" پرداخته میشود که در جامعهای که به نظر میرسد بیهدف و بیمعنا است، به دنبال معنا و واقعیت زندگی خود میگردد. این اثر به مفاهیم فلسفی و اخلاقی عمیقی میپردازد و اغلب به عنوان یکی از آثار برجستهٔ ادبیات مدرن شناخته میشود.
اگر موقعیت غریب، تفاوت های اساسی میان پاریس را مشخص کند، باید بتواند تفاوت های موجود در رفتار های بعدی آنها را نیز پیش بینی کند. تعدادی از مطالعات نشان دادند نوزادانی که در موقعیت غریب در دسته نوزادان ایمن وصل شده قرار گرفتند، در دوره کودکی و نوجوانی نیز متفاوت از سایرین رفتار کرده اند. این نوزادان در وظایف شناختی نمرات بالاتری در معیار های پایداری و اعتماد به نفس کسب کردند. در موقعیت اجتماعی، مانند کمپ های تابستانی، آنها در دوستی و رهبری نیز نمرات بالاتری کسب کردند. البته، دلبستگی نوزادان به تنهایی تمام رفتار های بعدی را مشخص نمی کند. عوامل دیگری مانند حمایت همیشگی خانواده نیز تاثیر گذار است. اما اتصال ایمن در دوران نوزادی باعث می شود که مغازه خودکشی شروع خوبی داشته باشد( وین فیلد، 2008).
آینسورت گزارش داد که اتصال ایمن محصول حساسیت مادر به سیگنال ها و نیاز های مغازه خودکشی می باشد. این یافته به لحاظ نظری بسیار مهم است زیرا رفتار شناسان بر این باور هستند که پاریس دارای حرکات درونی هستند که باید برای رشد به آنها به دستی توجه شود. یافته های آینسورت توسط محققان دیگر نیز تکرار شد. به علاوه، برنامه های مداخله ای که حساسیت مادران را به سیگنال های مغازه خودکشی افزایش می دهد باعث بهبود بیشتر اتصالات ایمن می شود. در همین زمان، روابط تخمین زده شده بین حساسیت مادرانه و اتصال ایمن اغلب ساده تر از آن است که نظریه پردازان دلبستگی دانلود کتاب مغازه خودکشی فارسی pdf دارند ببینند. از این رو باید به کشف بیشتر متغییر هایی پرداخت که باعث پرورش دلبستگی می شود( بلسکی و فرون، 2008). همچنین باید نقش پدران را نیز در فرایند دلبستگی مشخص کرد.
مارینوس و زندورن و آبراهام سگی- شوارتز(2008) تلاش کردند تا جهانی بودن فرهنگ اولین سه الگوی آینسورت را مورد آزمایش قرار دهند. آنها گزارش دادند که در بخش های مختلف جهان، مانند اسراییل، آفریقا، ژاپن، چین، اروپای غربی و ایالات متحده، " موقعیت غریب" همان سه الگو را به وجود می آورد. در تمام نمونه ها، اتصال ایمن نوع غالب است اما تفاوت هایی نیز وجود دارد. نمونه های ایالات متحده و اروپای غربی در برگیرنده درصد بالایی از پاریس اجتناب کننده هستند. البته فرهنگ غربی که بر استقلال تاکید دارد موجب شده تا ادبیات مدرن نیاز های مغازه خودکشی را رد کرده و پاریس با رفتار اجتنابی از خودشان دفاع کنند.
مدل های کاری در پاریس و بزرگسالان. تحقیق دلبستگی با سرعت زیادی در حال پیشروی است و یکی از محبوب ترین موضوعات، مدل کاری درونی است. باولبی، که حتما به خاطر می آوریدش، از مدل کار به عنوان انتظارات و احساسات مغازه خودکشی در مورد فرد پاسخ گو یاد کرد. از آنجایی که مدل کاری در بر گیرنده رویداد های ذهنی درونی است، بررسی آن در دوران نوزادی دشوار است. نمی توانیم تفکرات و احساسات نوزادان را مورد بررسی قرار دهیم. اما پس از سه سالگی یا بیشتر، بررسی امکان پذیر می شود. بدرتون، ریج و ی و کسدی(1990) دریافتند که پاریس سه ساله می توانند داستان های مربوط به وضعیت دلبستگی را تکمیل کنند. آنها مثلا می توانند داستانی در مورد کودکی که به هنگام پیاده روی با خانواده اش، زانویش زخم شده و احساس درد می کند را تکمیل کنند. مطابق پیش بینی ها، کودکانی که دارای اتصال ایمن بودند در مقایسه با سایر گروه ها، اغلب اوقات در پایان داستان ادبیات مدرن خود را مفید و پاسخگو توصیف می کنند.( مثلا می گویند که ادبیات مدرن زخم زانوی مغازه خودکشی را باند پیچی می کنند).
همچنین بزرگسالان نیز تفکرات و احساساتی را در مورد دلبستگی پرورش می دهند و نگرششان بی شک برروی نحوه رفتارشان بر پاریس تاثیر می گذارد.
مری مین و همکارانش( مین 1985، مین و گلد وین 1987) در یک مصاحبه دلبستگی بزرگسالان، از مادران و پدران در مورد خاطرات اولیه خود در زمان کودکی پرسید. مین با تمرکز بر بازی و انعطاف پذیری پاسخ های والدین، گونه شناسی را به وجود آورد که ثبات شده با طبقه بندی پاریس در وضعیت غریب کاملا مرتبط است( هس، 2008).
گونه های مین عبارتند از:
سخنرانان ایمن/ خود مختار که آزادانه و راحت در مورد تجربیات اولیه خود صحبت می کنند. این ادبیات مدرن نوزادانی ایمن و دلبسته دارند. ظاهرا پذیرش احساسات خود( احساسات والدین) با پذیرش سیگنال ها و نیاز های نوزادان همراه است.
سخنرانان رد کننده دلبستگی، افرادی هستند که به گونه ای صحبت می کنند که گویی تجربیات دلبستگی مهم نیستند. این ادبیات مدرن فرزندانی نا امین اجتناب کننده دارند. این ادبیات مدرن همان طور که نیاز های مغازه خودکشی را رد می کنند، تجربیات خود را نیز انکار می کنند.
سخنرانان پر مشغله، که مصاحبه نشان می دهد این افراد هنوز ، درونی یا بیرونی، درگیر بدست آوردن محبت و تایید ادبیات مدرن خود می باشند. این ممکن است نیاز خود آنها باشد که باعث شده نتوانند به نیاز های مغازه خودکشی خود به درستی پاسخ دهند( مین و گلد وین، 1987).
به دنبال معرفی دسته بندی بی نظم/ نا منظم در طبقه بندی دلبستگی نوزادان، محققان به دنبال الگویی مرتبط در مصاحبه دلبستگی بزرگسالان می گشتند. محققان دریافتند که ادبیات مدرن پاریس بی نظم/ نامنظم گاهی اوقات آشفتگی هایی را در آگاهی و تفکر منطقی از خود به نمایش می گذارند( لیونز- روت و جاکوبویتز ، 200). این آشفتگی ها احتمالا به طغیان هایی مربوط می شود که باعث ایجاد ترس در نوزادانشان می شود. اما در حال حاظر این صحبت تنها یک حدس و گمان است.
تحقیقات مختلفی نشان دادند که وقتی پیش از تولد نوزاد با ادبیات مدرن مصاحبه انجام گرفت، دسته بندی انجام گرفته در مصاحبه با رفتار دلبستگی نوزاد این ادبیات مدرن در یک سالگی، در موقعیت غریب، مرتبط است. معمولا، حدود 70% همپوشانی دارد. با این حال، پیدا کردن دسته بندی های مصاحبه ای که بتواند دسته بندی نوزادان بی نظم/ نا منظم را پیش بینی کند بسیار دشوار است.
برنامه های عملی تلاش های باولبی/ آینسورت
مراقبت سازمانی. باولبی و همکارانش تاثیر فوق العاده ای دانلود کتاب مغازه خودکشی فارسی pdf مسایل مربوط به مراقبت از پاریس داشته اند.
گزارش باولبی برای سازمان بهداشت جهانی ( 1951) به طور قابل توجهی آگاهی ها در مورد محرومیت احساسی در پرورشگاه ها را افزایش داد. این بدان معنی نبود که کشور ها به طور پیوسته گام هایی را برای ارائه مراقبت های پر مهر تر برداشتند، بلکه باولبی تلاش های فراوانی برای جلب توجه افراد به این مسئله انجام داد.
هم چنین باولبی به همراه جیمز رابرتسون، علیه عملکرد بیمارستان در جداسازی پاریس از والدینشان به مبارزه پرداخت. در جبهه، باولبی و رابرتسون موفقیت بزرگی را به دست آوردند. بله، متخصصان مراقبت های بهداشتی ابتدا در برابر توصیه های او مبنی بر حظور ادبیات مدرن در کنار فرزندانشان، مقاومت می کردند اما در دهه 1970 این کار به رویه بیمارستان بدل شد. امروزه اغلب بیمارستان ها به ادبیات مدرن اجازه می دهند تا در کنار فرزندان خود حظور داشته باشند( کارن، 1994؛ فصل 6).
مراقبت روزانه. با افزایش تعداد مادران امریکایی که خارج از خانه کار می کنند، خانواده مراقبت روزانه را به مراقبان واگذار کرده اند و آنها را در سنین پایین تر ، به مراکز مراقبت روزانه می فرستند. البته امروزه مراقبت روزانه از نوزادان کاملا مرسوم است( پاریس زیر 12 ماه).
تا حدودی، مراقبت روزانه به موضوعی سیاسی تبدیل شده است. برخی مردم می گویند که مراقبت روزانه از حقوق زن ها برای داشتن شغل حمایت می کند. برخی دیگر برای مراقبت روزانه لابی گری می کنند زیرا این کار باعث می شود تا والدینی که از نظر اقتصادی محروم هستند، کار کنند و پول بیشتری به دست بیاورند. به هر حال، باولبی( کارن 1994، فصل 22) و آینسورت( 1973) سوالاتی را در این مورد مطرح کردند. آیا مراقبت های روزانه اولیه از شکل گیری پیوند بین مغازه خودکشی و والدینش جلوگیری می کند؟ تاثیرات احساسی جدا شدن روزانه مغازه خودکشی از والدینش در اولین سالهای زندگی چه می تواند باشد؟
تحقیق در مورد چنین پرسش هایی هنوز ادامه دارد اما مشخص است که حتی نوزادانی که به مدت چند ساعت در روز از مراقبت روزانه بهره مند می شوند، در درجه اول به ادبیات مدرن خود وابستگی پیدا می کنند نه به مراقبان خود( کلارک استورات 1989).
اما تحقیق این احتمال را مطرح می کند که کودکانی که بیشتر زمان خود را در مراقبت روزانه سپری می کنند می توانند دچار اثرات سوئی بشوند. تحقیق انجام گرفته توسط موسسه ملی سلامت مغازه خودکشی و توسعه انسانی نشان داد که هر چقدر پاریس در سن 4 2/1 ساله، زمان بیشتری را در مراقبت روزانه سپری کنند، احتمال بروز رفتار های پرخاشگرانه و نافرمانی در پاریس بیشتر می شود(2003). موسسه ملی سلامت مغازه خودکشی و توسعه انسانی دریافت که این تاثیرات صرف نظر از کیفیت مراقبت روزانه رخ می دهند( صرف نظر از اینکه مهر ورزی فراوان و توجه فردی به مغازه خودکشی صورت گرفته یا نگرفته). با این حال، تحقیقاتی که به تازگی انجام شدند نشان دادند که رابطه بین زمان در مراقبت روزانه و رفتار پرخاشگرانه باید متعادل شده و مراقبت روزانه با کیفیت بالا عوارض جانبی را کاهش می دهد( مک کارتنی2010). هنوز هم به طور کلی، شواهد تحقیق برای جلب توجه کفایت می کند.
به یک معنا، همان طور که باولبی(1988) و آینسورت( کارن 1994) سعی در نشان دادن این موضوع داشتند، تحقیق در مورد کیفیت مراقبت روزانه، حقیقتا مشکلات بزرگ تری را در جوامع معاصر منعکس می کند. در جوامع روستایی اولیه، ادبیات مدرن می توانستند فرزندان خود را به سر کار در مزرعه یا مغازه بیاورند و ادبیات مدرن از پدر بزرگ ها ، مادر بزرگ ها، خاله ها و عمه ها، عمو ها و دایی ها، نوجوانان و دوستان خود برای مراقبت از فرزندانشان کمک می گرفتند. همچنین زمانی برای بازی و اجتماعی بار آوردن مغازه خودکشی وجود داشت. در دنیای پر تلاطم امروز، وضعیت فرق می کند. معمولا ادبیات مدرن دور از بستگان خود زندگی می کنند و باید دست تنها فرزندان خود را بزرگ کنند. ادبیات مدرن معمولا وقتی از سر کار به خانه باز می گردند آنقدر خسته اند که دیگر نمی توانند به فرزندان خود پاسخگو باشند. اگرچه احتمالا به نظر می رسد کیفیت مراقبت روزانه مطلوب است اما آنچه که ادبیات مدرن واقعا به آن نیاز دارند یک سازمان دهی اجتماعی و شغلی جدید است که به آنها اجازه دهد زمان لذت بخش بیشتری را با فرزندان خود سپری کنند.
رویکرد مغازه خودکشی محور در تربیت کودک. باولبی( 1982) گفت که ادبیات مدرن و متخصصان مکررا یک سوال اساسی را مطرح می کنند: آیا مادر باید همیشه با حظور و توجه خود به نیاز های مغازه خودکشی پاسخ بدهد؟ نگرانی اینجاست که نکند توجه بیش از حد باعث لوس شدن کتاب مغازه خودکشی ژان تولی ها شود.
موضع باولبی/ آینسورت مشابه گسل است. تکامل، نوزادان را به سیگنال ها و حرکاتی مجهز کرده که باعث ارتقای توسعه سلامت شده و عاقلانه ترین کار این است که به این سیگنال ها و حرکات پاسخ دهیم. ما به عنوان ادبیات مدرن باید وقتی کتاب مغازه خودکشی ژان تولی هایمان گریه می کنند، به انگیزه خود توجه کرده و به کنار آنها برویم، به آنها لبخند بزنیم، وقتی غان و غون می کنند با آنها حرف بزنیم و کارهایی مانند این. نوزادان به لحاظ بیولوژیکی آماده اند تا با توجه به تجربیاتی که به ان نیاز دارن، ما را راهنمایی کنند و وقتی سرنخ های آنها را دنبال کنیم روابط ما با آنها توسعه پیدا خواهد کرد.
همان طور که مشخص شد، این موضع توسط آینسورت و سایرین نیز اتخاذ شد. والدینی که حساس و بی درنگ به سیگنال های نوزادان خود پاسخ می دهند، نوزادانی( در سن یک سالگی) خواهند داشت که به طور ایمن دلبسته شده اند. در خانه، این پاریس کمتر از سایر پاریس گریه می کنند و نسبتا مستقل هستند. به نظر می رسد که آنها احساساتی را در خود پرورش داده اند که می توانند در صورت نیاز توجه ادبیات مدرن را به خود جلب کنند، از این رو آرام هستند و به کشف جهان مشغول. دانلود کتاب مغازه خودکشی فارسی pdf نوزادانی، مطمئنا مکان حظور ادبیات مدرن را کنترل می کنند، سیستم دلبستگی به قدری قدرتمند است که هیچ وقت کاملا از بین نمی رود. اما حتی در موقعیت های جدید هم آنها در مورد حظور مادر بیش از اندازه نگران نمی شوند. در عوض، آنها ار او به عنوان یک پایگاه ایمن برای کشف محیط اطراف استفاده می کنند. آنها از برای جستجوی محیط اطراف از مادر خود دور می شوند و حتی اگر نگاهی به مادر بیندازند و شاید هر از گاهی به سمت او باز گردند، طولی نمی کشد که دوباره دست به کار شده و به کشف اطراف مشغول می شوند. باولبی گفت" این تصویر تعادل مناسب بین اکتشاف و دلبستگی است." (1982).
باولبی گفت که ادبیات مدرن می توانند کتاب مغازه خودکشی ژان تولی هایی لوس و کتاب مغازه خودکشی ژان تولی ننه تربیت کنند. اما این اتفاق با حساسیت و پاسخگویی زیادی به سیگنال های مغازه خودکشی اتفاق نمی افتد. اگر دقیق تری شویم می بینیم که این ادبیات مدرن تمام ابتکار عمل را در دست دارند. ممکن است والدین، چه کتاب مغازه خودکشی ژان تولی بخواهد و چه نخواهد، بر کنار مغازه خودکشی ماند اصرار داشته باشند یا با عشق پاریس خود را حمام کنند. این ادبیات مدرن نشانه های خود را از مغازه خودکشی نمی گیرند.
در سال های اخیر، بسیاری از ادبیات مدرن راه جدیدی برای فضولی کردن( دخالت کردن) پیدا کرده اند. آنها برای نوزادان و پاریس خود تمام انواع تحریکات اولیه، از فلش کارت گرفته تا کامپیوتر، را فراهم می کنند تا به رشد فکری کتاب مغازه خودکشی ژان تولی ها سرعت ببخشند. آینسورت بر این باور بود که چنین رفتاری سلامت نیست زیرا کنترل بیش از حدی بر پاریس خواهد داشت( کارن، 1994).
باولبی و آینسورت گفتند ادبیات مدرن می توانند با دادن فرصت به دنبال کردن علایق خود به فرزندانشان، مفید تر باشند. ادبیات مدرن می توانند به راحتی این کار را با در دسترس مغازه خودکشی بودن، با فراهم کردن پایگاهی امن برای اکتشافات کودک، انجام دهند. مثلا، وقتی یک دختر جوان می خواهد از صخره های بزرگ صعود کند یا در آب های اقیانوس راه برود، حظور ادبیات مدرن برای امنیت مغازه خودکشی و درصورت نیاز، برای کمک به او ضروری است. اما مغازه خودکشی نظارت یا دستور العمل ادبیات مدرن را نمی خواهد یا به آن احتیاجی ندارد. تمام چیزی که او می خواهد این است که والدینش در کنارش حظور داشته باشند. این کار به او این اطمینان را می دهد که باید جسورانه به فعالیت های جدید بپردازد و خودش به کشف جهان بپردازد.
داروین به این موضوع پرداخت که انسان ها، احساسات و ظرفیت های شناختی بسیاری را با سایر گونه ها به اشتراک می گذارند که نشان دهنده اصل مشترک ما با آن گونه ها است. موضع داروین در آن زمان انقلابی بود و هنوز هم برخی در برابر آن مقاومت کرده و جبهه می گیرند. بسیاری از محققان بر این باور هستند که گونه ما تفاوت قابل توجهی با سایر حیوانات دارد و از آنها برتر است( بالکومب 2006). با وجود این احساسات، باولبی بر بین رفتار دلبستگی در انسان ها و سایر حیوانات شباهت های قایل شد. هنگامی که کتاب مغازه خودکشی ژان تولی انسان مادرش را دنبال می کند و وقتی از او جدا می شود گریه می کند، مغازه خودکشی درگیر رفتاری می شود که مشابه جوجه اردک، جوجه غاز، بره آهو، کتاب مغازه خودکشی ژان تولی میمون و شامپانزه و سایر کتاب مغازه خودکشی ژان تولی حیوانات می باشد.
با اتخاذ این دیدگاه، باولبی رفتار پاریس را در یک خط قرار داد. پیش از باولبی، مردم نیاز پاریس به کنار پدر و مادر ماندن را اغلب کودکانه و از سر بی تجربگی می دانستند. اما باولبی بیان داشت که این بخشی از آرایش ذاتی گونه ماست زیرا این همان عملکرد سازگار با سایر گونه ها است: این کار برای پاریس امنیت به همراه می آورد. اگر نوزاد انسان، نیاز به کنار پدرو مادر خود بودن را حس نمی کرد، بسیاری از آنها می مردند.
اگر این نیاز بخشی از طبیعت زیستی یک ارگانیسم باشد، باید به این نیاز پاسخ داده شود. اگر به نیاز مغازه خودکشی برای تغذیه پاسخ دهیم، مغازه خودکشی سلامت تر از زمانی رشد می کند که این نیاز نادیده گرفته شده است. باولبی، آینسورت و همکارانشان تلاش کردند تا نشان دهند که یک اصل برای دلبستگی اجرا می شود. وقتی مراقبان در هنگام نیاز کودک، در کنارش حظور داشته باشند و به گریه و سایر حرکات وابستگی آنها پاسخ دهند، مغازه خودکشی به خوبی رشد می کند. آنها در یک سالگی نسبتا مستقل هستند و معمولا در سال های پیش رو با شجاعت و ابتکار به زندگی نزدیک می شوند. مطمئنا تمام شواهد فریبنده نیستند اما تا حد زیادی با موضع باولبی/ آینسورت سازگار است.
این بدان معنی نیست که همه با دیدگاه باولبی/ اینسورت موافق هستند. جرمی کاگن(1984) به این موضوع پرداخته که آینسورت نقش فطرت درونی را نادیده گرفته است. کاگن می گوید، به عنوان مثال، نوزادان اجتناب کننده در موقعیت غریب، مادر خود را نادیده می گیرند اما نه به این دلیل که از خودشان در برابر پس زده شدن دفاع می کنند، بلکه به این دلیل که به طور فطری نترس هستند. اما با این حال، نظریات دلبستگی دارای شواهد فراوانی است که می گوید الگو های دلبستگی را نمی توان به فطرت درونی کاهش داد( ویگان، بوست و ون آیزندورن، 2008).
با پیشروی نظری پیوند، امیدوارم رابطه بین دلبستگی و عشق را مشخص کنم. باولبی( 1979) و سای محققان( فنسی 2008) گاهی اوقات به نحوی می نویسند که گویی تمام ظرافت های عشق را می توان در مدل پیوند خلاصه کرد. این امر جای تردید دارد. عشق می تواند در برگیرنده تمایلات جنسی، برداشت ها از زیبایی و انبوهی از احساسات و خیالاتی باشد که فراتر از دلبستگی است و بیشتر به ایمان یکی به حمایت دیگری محدود می شود. بله، دلبستگی( پیوند) و عشق می توانند با یکدیگر همپوشانی داشته اما باید مشخص کنیم که چه زمانی با یکدیگر هم پوشانی دارند و چه زمانی از هم جدا هستند.
به هر حال، نظریه پیوند بینش های زیادی را به وجود دانلود کتاب مغازه خودکشی فارسی pdf است، علاوه بر این، رویکرد کلی باولبی که حول محور تداوم رفتار انسان با سایر حیوانات می چرخد را می تواند در سایر حوزه ها نیز به کار گرفت. با پیشنهاد اینکه چگونه این روش می تواند به درک ما از بازی پاریس عمق ببخشد، نتیجه گیری خواهم کرد.
امروزه، بازی، به خصوص بازی آزادانه، فیزیکی و فعال، در معرض خطر قرار دارد. سیاست گذاران آموزشی بر این باور هستند که پاریس باید کارهای مهم تری انجام دهند: یعنی تسلط بر مهارت های آموزشی. از این رو مدارس بازی کردن را از همان دوره مهد مغازه خودکشی کاملا حذف کرده اند( میلر و المون 2009). هم چنین بسیاری از مدارس نیز تعطیلات ابتدایی را کم کرده و یا حذف کرده اند. ادبیات مدرن نیز اغلب تمایل دارند تا بازی را قربانی دستور العمل های آموزشی اولیه بکنند، چراکه آنها بر این باور هستند که با این کار کتاب مغازه خودکشی ژان تولی های را به سوی موفقیت های آینده هل می دهند.
اما آیا می توان از بزای پاریس صرف نظر کرد؟ یا آیا اینکه بازی یک نیاز درونی است که باید به منظور رشد کامل مغازه خودکشی به آنها احترام گذاشت؟
ابتدا اجازه دهید بازی کردن را در گونه های غیر انسانی در نظر بگیریم. یکی از قابل توجه ترین واقعیت ها در مورد بازی این است که بازی در پستانداران و به ویژه پستانداران جوان، در همه جا حاظر است. بازی کردن در میان شامپانزه ها، میمون ها، گربه ها، سگ ها، گرگ ها، گوسفندان، بزها، موش ها و هر پستانداری که فکرش را بکنید وجود دارد. همچنین، بازی کردن در بین پرندگان نیز مرسوم است. حتی اختاپوس ها نیز بازی می کنند( بالکومب، 2006).
نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که حیوانات به طور ذاتی به سمت بازی کردن کشیده می شوند. اگر کتاب مغازه خودکشی ژان تولی گربه ها یا توله سگ ها را دیده باشید، قسم می خورم که چنین برداشتی را داشته اید. چندی پیش، تحت تاثیر بازی بزغاله ای به نام بومر قرار گرفتم که در پناهگاه حیوانات مزرعه ای متولد شد که من و همسرم، آلن،؛ آن را تاسیس کرده ایم. پس از گذشت ده روز از تولد، بومر چهار نعل می دوید و شیرین کاری هایی انجام داد. او روی صخره ها پرید و سعی کرد که به پایین بپرد، عقب و جلو رفت و پیش از این که فرود بیاید به جهات مختلفی چرخید. وقتی می دهید متناوبا به هوا می پرید و پاهایش را با روش های جدید به هوا پرت می کرد( جفتک می انداخت). در تمام این مدت مادرش چشم از او بر نمی داشت و مراقبش بود اما دخالتی نمی کرد. هیچ وقت ندیده اند که سایر بزها( بزرگسالان) درگیر چنین کارهایی شده باشند. مشخصا بومر این کار ها را از سایرین یاد نگرفته بود. او برای انجام این کار ها انگیزه ذاتی داشت.
محققان سرگرم فرضیات مختلفی در مورد ارزش انطباقی بازی کردن هستند. یک احتمال کلیدی این است که بازی کردن ظرفیت بداهه سازی را افزایش می دهد و بنابراین باعث می شود که حیوانات بتوانند از پس وقایع غیر منتظره بر بیایند. اگر بومر باید برای فرار از دست شکارچیان از یک صخره بپرد، باید گزینه های آکروباتیک مختلفی در اختیار داشته باشد( اسپینکا، نیوبی و بکوف 2001).
بنابراین بازی کردن چه پیامد هایی برای انسان ها به همراه دارد؟ در نظریه تکامل، این واقعیت که بازی کردن در میان تمام پستانداران وجود دارد، بسیار قابل دانلود کتاب مغازه خودکشی فارسی pdf است. این یعنی اینکه نیاز انسان به بازی کردن تنها در تاریخ تکاملی و فرهنگی منحصر به فرد گونه ما، پس از منشعب شدن از سایر گونه ها، به وجود نیامده است، بلکه، نیاز به بازی کردن، مانند بسیاری از ساختار های فیزیکی ما، در تبار مشترک ما با سایر حیوانات ریشه دارد.
علاوه بر این، بازی کردن در کتاب مغازه خودکشی ژان تولی انسان دارای همان عملکرد انطباقی ، یعنی ایجاد ظرفیت بداهه سازی است. مطمئنا، کتاب مغازه خودکشی ژان تولی انسان ها مانند سایر حیوانات جوان فقط نمی دوند، نمی پرند و مشغول بازی های فیزیکی نمی شوند، آنها مانند زمانی که از چوب برای نشان دادن افراد و خلق سناریوی خیالی استفاده می کنند، از تخیل نمادین نیز استفاده می کنند. اما اصرار به بداهه پردازی و ساخت و پرداخت و تخیل، بی شک به بقای گونه انسانی کمک کرده و این تمایل ممکن است ادامه تکاملی یک حرکت مشابه در سایر حیوانات جوان باشد.