ویرگول
ورودثبت نام
hana
hana
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

مشکلات زندگی با یک برون گرا

یکی از چالش های بزرگ زندگی من،داشتن خواهر برون گرا است که اختلاف سن مان هم به کمتر از دو سال است و باید 24 ساعت شبانه روز با او کنار بیایم،مشکل انجا چالش برانگیز تر میشود که خواهر بزرگ ترم نیز برون گراست و من فرزند درونگرا وسط خانواده باید با برون گرا های عزیز زندگی ام کنار بیام....

از دوران کودکی ام اگر بخواهید بدانید باید بگویم من و خواهر کوچکم(فاطمه) دو قطب مخالف و به شدت کارد و پنیر بودیم و چه غصه ها من نخوردم ?

بعد که وارد مدرسه شدیم و هر دو در یک مدرسه حضور.داشتیم مشکلات بیشتر شد. من دختری ارام و محتاط و درس خون کلاس بودم و بالعکس فاطمه دختری جسور و پرشر و شور و مقایسه های معلم ها و ناظم ها شروع شد و یا من رو تو سر اون میزدن یا اون رو سر من....? و این باعث حسادت فاطمه به من میشد و باعث میشد که فاطمه راحت نتونه با من کنار بیاد و اما من همیشه به ارتباط بالای اجتماعی فاطمه و جسارتش حسرت میخوردم،اینکه مرکز توجه ها بود و بلد بود چه جوری یک جمع رو شاد کنه

اینقدر ارتباطاش خوب بود که با دوست های صمیمی من در مدرسه هم دوست بود و با اونها میگفت و میخندید و این به شدت من رو ازرده میکرد

کم کم گذشت و به سن نوجوانی رسیدیم و رابطمون با هم بهتر شد اما خب چالش ها که به خاطر تفاوت شخصیتی درونگرا و برون گرا بود باقی بود مثلا من در تفریحاتمون به شدت مشهود بود

من عاشق فیلم های عاشقانه و درام و غمگین ام و فاطمه کمدی رو ترجیح میده ،من بازی های فکری و نشستنی رو ترجیح میدم و ولی فاطمه طرفدار بازی های تحرکی

من عاشق شعر و شاعری وکتابم.ولی فاطمه هیچ درکی از اینا نداشت

وقتی طبیعت میریم من ترجیح میدم یک گوشه بشینم و از سکوت و زیبایی لذت ببرم اما فاطمه با یک دوربین از تمام لحظات و همه جا و همه ژست ها عکس میگره

اما چالش بعدی در احوال پرسی ها و گفت و گو هاست... من به شدت از تعارف های بیجا و احوال پرسی های اضافی به شدت بیزارم و به کوتاه ترین و مقتصرترین اکتفی میکنم اما فاطمه تا حال کل خاندان رو نپرسه ول نمیکنه ? بعد من در دید فامیل در مقایسه با فاطمه خیلیی بی ادب محسوب میشم?

منشی تلفن خونه هم.که فکر کنم معلومه که کیه

خلاصه اینکه تو همه چی این تفاوت ها دیده میشه از لباس و چیدمان اتاق و غذا ها و.....

وجود این چالش ها سخت و گاهی برام طاقت فرسا میشه اما شیرینی های خودش رو داره??

البته زندگی و دوستی با یک درونگرا هم خیلیی سخته

درونگرابرونگراچالش های من با خواهرمتفاوت شخصیتی
حنا دختری در مزرعه تنهایی.....
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید