ویرگول
ورودثبت نام
کوثر دری نوگورانی
کوثر دری نوگورانی
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

کانال ویرگولی کوثر دری نوگورانی

سلام و عصر بخیر! من کوثر دری نوگورانی هستم.

این یه پست ویژه و مهمه و حتما تا آخر بخونیدش.




یه مژده دارم برای تمام کسایی که منو دنبال می‌کنن.

من دارم توی اپلیکیشن بله یه کانال می‌زنم که توش تمام پست‌های ویرگولم رو به اشتراک می‌گذارم همراه عکس‌هاشون.

اگه دوست دارین می‌تونین عضو این کانال بشین. من در آخر این پست لینک این کانال رو براتون می‌ذارم. می‌تونین نظراتتون در مورد این کانال بله رو زیر این پست بنویسین.

اسم کانال هست ویرگولِ کوثر دُرّی نوگورانی و عکسش هم همین عکس پروفایل ویرگولم هستش.

حتما عضو بشید تا از چیزهای ویرگولم مطلع بشین. در ضمن، شاید کانال بله‌م یه کم با کانال ویرگولم تفاوت داشته باشه و متنوع‌تر باشه.

اینم لینک کانالم:

@virgool_kosar_dorri_nogoorani


بلهویرگولاطلاعیهکانال بلهکانال ویرگولی بله‌ مال کوثر دری نوگورانی
من کوثرم؛ گاهی یه نویسنده، گاهی یه کتابخون قهار، گاهی یه دوست و گاهی یه کلاس هفتمی.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید