ویرگول
ورودثبت نام
کوثر دری نوگورانی
کوثر دری نوگورانی
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

Zoe's Diary

دفترچه‌خاطرات زویی یک داستان دنباله‌دار دوزبانه است.

2084/11/02

Dear Diary!

My name is Zoe Williams. I live with my Mom, My Dad, My brother, Zander and my sister, Sou.

Umm... but this is my first diary writing and I'm not sure I'm good at it or no... well, for everything there is a first time. OK. I'll tell you about my home, My family & my friend. I only have three friends; but I talk about everything with them. Their names are Valensia, Valentina and Gianna.

They're cool friends and I love them. They... sorry. I realy don't want to say that. Giving information about them is sooo boring. And also, I like to first, see the people and then talk to them or get information about them; so I want to give you the same chance.

When I say how I spend time with them, you can get to know them. About my family, too. Umm...

I live in the USA and I'm Shia. In the recent decade, one third of America's people converted to Islam.



۲۰۴۸/۱۱/۰۲

دفترچه خاطرات عزیز!

اسم من زویی ویلیامز است. من با مامانم، بابایم، برادرم زاندِر و خواهرم سو زندگی می‌کنم.

اممم... ولی این اولین باری که در دفترچه خاطرات چیز می‌نویسم و نمی‌دانم که در آن خوب هستم یا نه. خب، برای هر چیزی یک اولین بار وجود دارد. خوب. من به تو در مورد خانه‌ام، خانواده‌ام و دوستانم حرف می‌زنم. من فقط سه‌تا دوست دارم، اما با آن‌ها در مورد همه چیز صحبت می‌کنم. اسم آن‌ها والِنسیا، جیانّا و والِنتینا است.

آن‌ها دوست فوق‌العاده‌ای هستند و من دوستشان دارم. آن‌ها... ببخشید. من واقعا دلم نمی‌خواهد این را بگویم. دادن اطلاعات در مورد یک نفر واااقعا خسته‌کننده است. و در ضمن، من بیشتر دوست دارم یک نفر را ببینم و بعد در موردش اطلاعات کسب کنم، پس به شما هم این فرصت را می‌دهم.

وقتی دارم درباره‌ی گذراندن اوقات فراغتم با آن‌ها حرف می‌زنم، آن وقت می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید. در مورد خانواده‌ام هم، همین طور. اممم...

من در ایالات متحده‌ی آمریکا زندگی می‌کنم و من یک شیعه هستم. در دهه‌ی گذشته، یک‌سوم مردم آمریکا به اسلام روی آوردند.


ادامه دارد...

diaryfamilyzoeabout mefriends
من کوثرم؛ گاهی یه نویسنده، گاهی یه کتابخون قهار، گاهی یه دوست و گاهی یه کلاس هفتمی.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید