ویرگول
ورودثبت نام
کیوان رئیسی پوراشرفkeyhanefarda@
کیوان رئیسی پوراشرفkeyhanefarda@
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

من هم اضطرابی دارمI also have anxiety

من هم اضطرابی دارمI also have anxiety

من هم اضطرابی دارم

همچو تو

من هم بی‌قراری هستم

همچون تو

من هم نادانسته و ناخواسته در زمین

و

صدای صدای هم صدای آدمیان

هم صدا و سنگ فرش‌ها شدم

کودکیم را نمی‌دانم

اما فردایم را که می‌بینم

می‌بینم

که صدای من

همه تشویش‌های زمان توست

نگاه تو همه

بی‌قراری‌های من

اینجا جا مانده‌ای تنهاست

اینجا بی‌قراری پر از فریاد است....

I also have anxiety, just like you, I am also restless, just like you, I unknowingly and unintentionally became the sound of people's voices, the sound of cobblestones, I don't know my childhood, but when I see my tomorrow, I see that my voice is all the worries of your time, your look My restlessness, here you are left alone, here restlessness is full of screams

keivan reisipourashraf

https://medium.com/@keivanreisipourashraf/%D9%85%D9%86-%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%B6%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%85i-also-have-anxiety-b93e2c001373

در زمان برای فردا ،یک نگاه یک نفس یک امتداد از آسمان کیوان برای کیهان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید