ویرگول
ورودثبت نام
کتابچه
کتابچه
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

چه برایمان آورده ای مارکو؟

دیگر رسانه های اجتماعی را بر نمیتابم! از وقتی چند صفحه کتاب ورق زدم فهمیدم که عمری را در فضای مجازی تلف کرده ام! خب حالا خبر های امروز را فهمیدیم...که چه؟ مثلا من امروز فهمیدم که کوروش کمپانی پول مردم را بالا کشید... خب چه کنم!
شاید البته مشکل از بنده است که رویکردی تعصبی به این مسئله دارم و خواننده این متن با فهمیده کلاه برداری کوروش کمپانی می تواند از دوغ کره بگیرد.
تقریبا تو تمام شبکه های اجتماعی بودم و از همه شان خسته شدم. بجز ایتا که در آن ارتباطات روزمره خودم را دارم معتقدم دیگر نباید در شبکه های اجتماعی فعال بود. چند وقت پیش بعد از مدت ها به اینستاگرام سری زدم تا مسئله ای را پیگیری کنم و دیدم عجب غولی شده این ولد زنا! انقدری که محتوای یکجا دیدم سرم صوت کشید و زبانم بند آمد، دستانم شروع به لرزش کرد و اراده ام شروع به لغزش!
نمیدانم کی میخواهیم از وهمیات فاصله بگیریم، احساس میکنم داریم به یک انقلاب بزرگ نزدیک می شویم و آن انقلاب برگشتن انسان ها به قبل از شبکه های اجتماعی است.انسان مدرن، زودرنج، همه چیزخواه و تنوع طلب امروز پست تر از همیشه است و آن را مدیون شبکه های ارتباط جمعی است.


هر تیکه محتوایی که داری میبینی میگه میشه چند دقیقه از وقتتون بهم بدی؟ وقت یعنی زندگی.هر تیکه محتوا بخشی از زندگیتو میخواد.تنها دارایی حقیقی ات! حواست باشه کجا خرجش میکنی!

امروز بعد از 6 ماه ویراستی ام چک کردم و دیدم چه خبر شده تو ویراستی! هزاران هزار مطلب جدید، هزاران هزار تحلیل گر جدید، هزاران هزار کاربر جدید. از صمیم قلب خوشحال شدم که ویراستی را ترک کردم.

امروز که اینجا در مقابل چشمان شما قرار دارم مفترخم به اینکه به ویرگول پناه آوردم! نمیدانم ویرگول هم زرد شده یا نه ولی من دنبال جایی ام که به دور چشم میلیونها مخاطب چند نفری مطالبم را بخوانند و افاضه سخنی کنند و مارا به فیض برسانند تا اینکه 200 نفر لایک کنند!

در هر صورت دعا کنید ویرگول را ترک نکنم چرا که آن روز دیگر جایی برای رفتن نخواهم داشت.





شبکه‌های اجتماعی
دغدغه مند کتاب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید