ویرگول
ورودثبت نام
khaasgoo
khaasgoo
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

متن تبریک تولد با حروف اسم طرف مقابل!

متن تبریک تولد | هدیه خاص
متن تبریک تولد | هدیه خاص


داستان من از یه جایی شروع شد که برای تولد یکی از عزیزان‌ام، هیچ ایده‌ای برای خرید کادو نداشتم! اینکه می‌گم هیچ ایده‌ای نداشتم، واقعا اغراق نمی‌کنم. از بس همه‌ی کادوهای قشنگ و مورد نیاز اون شخص رو خریده بودم، دیگه واقعا چیزی نبود که به نظرم بتونه براش جذاب باشه!

من از اون‌جایی که یه دستی هم تو نویسندگی دارم، گفتم بذار به جای یه هدیه گرون‌قیمت، یه هدیه خاص بهش کادو بدم؛ هدیه‌ای که ارزش معنوی بالایی داره و می‌تونه تا مدت‌ها توی ذهن‌اش بمونه! این بود که برای اولین یه متنی نوشتم با حروف اسم کسی که دوست‌اش داشتم! وقتی می‌گم با حروف اسم، یعنی مثلا یه چیزی مثل این‌ها:

متن تبریک تولد با حروف اسم
متن تبریک تولد با حروف اسم


بعد از اون، کار من شده بود نوشتن متن‌های این مدلی برای مناسبت‌های مختلف و برای آدم‌های مختلف. اونجا بود که ایده خاص‌گو به ذهنم رسید! با خاص‌گو می‌تونی خیلی خاص، حرف دلت رو در قالب یه تبریک به عزیزانت بگی. حالا چه مزایایی داره این کادو:

  • ارزش معنوی بالایی داره و نشون میده که شما به تک به تکِ حروف اسم اون شخص، فکر کردید و بهش یه متن با اون حروف هدیه دادین؛
  • می‌تونه به عنوان یه کادوی جانبی در کنار کادوی اصلی‌تون قرار بگیره و باعث بشه اون کادو هم ارزش بیشتری بگیره؛
  • وقتی یه نفر ازتون دوره و می‌خواین بهش کادو بدین، این کادو می‌تونه بهترین گزینه باشه؛ چون توی چت و با یه پیام‌رسان براش در کسری از ثانیه ارسال می‌شه؛
  • وقتایی که نمی‌دونید روی اون کارت‌پستال جذابی که خریدین، چه متنی جذابی بنویسید، این متن می‌تونه یه انتخاب هوشمندانه باشه؛
  • و کلا هرجایی که احساس کردید، طرف مقابل براتون خیلی ارزشمنده و دوست دارید دلش رو به دست بیارید، این مدل متن‌ها خیلی جوابه!

واسه اینکه نمونه‌های بیشتری از این متن‌ها رو ببینید می‌تونید پیج اینستاگرام من رو داشته باشید:

اینستاگرام خاص‌گو

در ضمن این متن‌ها فقط برای تولد نیست و می‌تونید برای هر مناسبی مثل سالگرد ازدواج، ولنتاین، یه موفقیت خاص و... هم از این متن‌ها سفارش بدید.

متن تبریک تولدکادوی تولدهدیه تولدهدیهکارت پستال تبریک تولد
می‌نویسم! با حروف اسم عزیزان‌تون برای خلق یک تجربه‌ی جدید و خاطره‌انگیز!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید