ویرگول
ورودثبت نام
parvin.kh
parvin.kh
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

تابستان خود را چگونه گذراندید؟

به اینکه تلگرام رو به چه دلیل فیلتر کردند کاری ندارم، اما این روزهای تابستونی کرونایی نمی‌دونم بدون اون چطور قرار بود بگذره؟!

توی این روزهای گرم تابستونی، کلی مطالب آموزشی جدید و جالب، با هزینه‌هایی کم و تخفیف خورده تونستم پیدا کنم و این خونه‌نشینی اجباری برای من یکی اصلاً ناخوشایند نبود! امیدوارم شما هم بتونید از این تهدید، یه فرصت بسازید و به جای اینکه کاسه چه کنم چه کنم دست بگیرید و مدام ناله کنید که حوصله‌تون سر رفته، از دوره‌های آموزشی مفید، بر اساس علاقمندی‌هاتون استفاده کنید.

دوره‌های مفید و مورد علاقه من که به شدت توصیه‌شون می‌کنم:

1- دوره خودشفابخشی

به نظر من هیچی بهتر از آشتی با درون خودمون نمی‌تونه حال دلمون رو خوب کنه. این اتفاق رو من در دوره خودشفابخشی که پگاه برادران این روزها به صورت غیرحضوری داره برگزار می‌کنه پیدا کردم. الان در جلسه سوم هستم و اینقدر از نظر جسم و روح تغییر کردم که باورنکردنیه!

این دوره، همراه شدن با قوانین هستی رو آموزش میده و نتیجه 17 سال تجربه مدرس مبتکر اونه. اگر احساس آشفتگی در زندگیتون دارید و کلافه و سردرگم هستید، به تلگرام خودشفابخشی مراجعه کنید. کلی مطلب خوندنی داره و جلسه اول دوره رو به رایگان می‌تونید دریافت کنید و اگر مثل من اونو مفید دیدید هزینه دوره رو پرداخت کنید. توی تبلیغاتشون دیدم که دوره جدید رو قراره 15 شهریور به صورت آنلاین برگزار کنند.

آدرس کانال خودشفابخشی اینه: khodshafabakhshi@

2- آموزش علم به زبان ساده در آکادمی فیزیک نظری دکتر ناصری

در این آکادمی آنلاین، تجربه بودن در کلاس‌های متفاوت دکتر مسعود ناصری رو تجربه می‌کنم. هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم فیزیک و ریاضی تا این حد در جهان هستی و خلقت مهم هستند! اگر دوست دارید نگاهتون به جهان هستی رو مورد کنکاش قرار بدید، کلاس‌های دکتر ناصری رو در آکادمی ناصری از دست ندید.

دوره جدید کلاس‌ها به تازگی شروع داره میشه. آدرس آکادمی اینه: www.natphys.net

نمونه‌هایی از کلاس‌ها رو با موضوعات جالب فیزیکی می‌تونید در آپارات آکادمی ناصری ببینید.

3- آموزش چندزبانگی در کانال استاد کاویانی

همیشه آرزو داشتم به زبان‌های مختلفی بتونم صحبت کنم و با آدم‌های کشورهای دیگه به زبان خودشون بتونم ارتباط برقرار کنم. حالا این فرصت فراهم شده و در کانال چندزبانگی کاویانی می‌تونم با هزینه بسیار کم (14 هزار تومن برای هر زبان) - البته در طرح قرنطینه دوم که تا آخر مرداد ماه هست- شرکت کنم.

من زبان ترکی استانبولی، آلمانی و اسپانیایی رو انتخاب کردم. قراره توی این دوره سطح A1 این سه زبان رو بگذرونم. اگر شما به زبان‌های دیگه مثل فرانسوی، ایتالیایی، لاتین علاقه دارید می‌تونید وارد کانال کاویانی بشید. زبان‌های دیگه‌ای مثل چینی، ژاپنی، کره‌ای و ... هم دارند که اونها هم تخفیف‌های خوبی خورده.

نقطه قوت کانال چندزبانه کاویانی، نه تنها تسلط و روش تدریس خوب و حرفه‌ای اساتیدش به خصوص شخص استاد کاویانیه، بلکه نظم و نظام قشنگیه که توی این کانال هست و خیلی برای من جالب توجهه.. این کانال یه جورایی مثل یه دانشگاه زبان‌های خارجی می‌مونه.

تا وقت هست بهش سر بزنید. اینم آدرسشه: foreign_language_basic@

حال خودمون رو خوب کنیم

یه چیزی رو من تا به حال از این زندگی فهمیدم، اونم اینه که هیچکس نمی‌تونه مثل خودمون حالمون رو خوب کنه به شرطی که از امکانات لازم به موقع بتونیم استفاده کنیم. 40 روز از تابستان کرونایی باقی مونده، راستی تابستان خود را چگونه گذراندید؟

دوره خودشفابخشیآکادمی فیزیک نظری ناصریدوره چندزبانگی کاویانیاوقات فراغت تابستانآموزش و یادگیری
در رویای دنیای بهتر بودم، بالاخره راهی شدم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید