ویرگول
ورودثبت نام
نویسنده : علی خاکزادی
نویسنده : علی خاکزادی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

نظر خواننده درباره کتاب « هشت میلیارد دیوانه»

هشت میلیارد دیوانه
هشت میلیارد دیوانه

نظر خواننده درباره کتاب هشت میلیارد دیوانه

هشت میلیارد دیوانه" کتابی که وقتی شروع کردم ،نتونستم زمین بذارم? و دو روزه اونو خوندم

آقای خاکزادی ممنون از شما که فایل "کلاغ‌ها شوم نیستند" را در فضای مجازی منتشر کردین و باعث شد من با نوشته‌ها و ایده‌های جذاب شما آشنا بشم

هشت میلیارد دیوانه باعث شد خیلی به روش زندگی خودم و نوع بشر فکر کنم و گاهی ناامید بشم و لحظاتی هم دلگرم و قدردان


احساس کردم حتی تلخی‌ها و درد و غم‌های زندگی رو دوست دارم و نمیخوام احساس نداشته باشم من نمیخوام همه چی سفید باشه یا در دنیایی باشم که آدما جبرا خوبن

اینکه توی دنیایی هستم که انسان انتخاب می‌کنه

تجربه می‌کنه اشتباه می‌کنه و درس میگیره لذت بخش‌تره برام

واین حس خوبو مدیون شما هستم?



کتب منتشر شده : «محاکمه عادت ها» ، «عبور از دروازه خواب» ، «هشت میلیارد دیوانه» و «کلاغها شوم نیستند»
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید