ویرگول
ورودثبت نام
Khodbavaran
Khodbavaran
خواندن ۴ دقیقه·۲۲ روز پیش

خلیل مرشدلو _(بیوگرافی)

خلیل مرشدلو در سال ( 1376/7/29 در شهرستان زبرخان، شهرخور از توابع نیشابور) چشم برجهان گشود.

وی بخاطر شرایط بد اقتصادی خانواده، از همان دوران کودکی در کنار تحصیل مشغول به کار هم شد، و بعد از اخذ مدرک دیپلم رشته ی متالورژی در سال 1393،از تدریس کناره گیری کرد و برای کار به شهرهای مختلف ایران سفر کرد،که از جمله ی این شهرها میتوان به؛ کرمان، تهران، بندرعباس، سراوان (سیستان و بلوچستان) و استان مازندران اشاره کرد


علایق:

وی از کودکی به ورزش فوتبال علاقه ی زیادی داشت، که به همین خاطر در سال 1389 برای تست در تیم فوتبال پیام به مشهد سفر کرد، و به مدت سه ماه در مدرسه ی فوتبال این تیم،زیر نظر عباس شریف و هادی خبازیان به آموزش مقدماتی فوتبال پرداخت و بعد وارد تیم اصلی در رده ی نونهالان شد، و بعد از گذراندن این مقطع، وارد رده ی نوجوانان شد، که در نهایت در سال 1391 به خاطر شرایط بد اقتصادی مجبور به کناره گیری از فوتبال شد، که به گفته ی وی، یکی از بزرگ ترین حسرت های زندگی اش، رویاهای فوتبالی اش بوده و هست، که همچنان بعد از گذشت سال ها از ذهن و خاطرش پاک نمی شوند


چگونگی ورود به سینما:

زمانی که در یکی از روستاهای اسلامشهر مشغول به کار بود، توسط یکی از همکارانش که دوره های بازیگری را قبلا طی کرده بود، بابت استعدادش در زمینه ی بازیگری مورد تحسین و تمجید قرار گرفت، که همین موضوع باعث شد بازیگری به یکی از اهدافش مبدل شود، به گفته خلیل مرشدلو: زمانی که در سراوان مشغول به کار بودم، در پیج اینستاگرامی هومن سیدی متوجه ی تبلیغ اقای سیدی از موسسه ی هشت میلیمتری در بیوگرافی پیجش شدم، و با شماره ای که گذاشته بودند تماس حاصل کردم و به صورت تلفنی اسمم رو برای کلاس های آقای نوید محمدزاده که کارگاه خودباوری نام داشت رزرو کردم، که بعد از گذشت 8 ماه با بنده تماس حاصل کردند و گفتند که 10 روز فرصت دارم که خودم را به موسسه معرفی و در کلاس ها شرکت نمایم، و همین موضوع باعث شد که دوباره به تهران سفر کنم و برای محقق کردن اهداف جدیدی که برای خود ساخته بودم قدم بردارم، زمانی که در کلاس ها شرکت کردم نتوانستم تا ترم آخر ادامه دهم، چون همچنان مجبور بودم که برای رهایی خانواده از بدهی، و گذران معیشتشان کار کنم و برایشان پول بفرستم، به همین خاطر بعد از گذشت چندماه کار کردن در یکی از روستاهای دماوند، دلشکسته به شهر خود بازگشتم و بعد از گذشت کمتر از یک سال به واسطه ی یکی از دوستانم با موسسه ی فرصت طلایی در مشهد آشنا شدم، و برای تکمیل و گذرندان کامل آموزشات بازیگری در کلاس های آقای پویا ریحانی شرکت کردم و توانستم مدرک بازیگری سینما و تئاتر را از ایشان دریافت کنم، که همین یک حرکت باعث شد با افراد تئاتری در مشهد آشنا شوم و بعد برای محقق سازی ایدئولوژی خود به سمت نویسندگی و فیلمسازی بروم.


نبوغ:

خلیل مرشدلو استعداد بالایی در زمینه ی تحلیل فیلم و سریال های مطرح جهانی را دارد، که وقتی از او پرسیدیم بابت این امر تاکنون دوره و یا آموزشی دیده اید گفت: بگذارید اندکی به گذشته برگردم، یعنی زمانی که خودم باعث تحول زندگی خودم شدم، من راجب مدیتیشن کردن یسری ویدیو ها دیده بودم ولی به صورت گذرا از جانب چشمانم عبور کرده بودند، زمانی که در کوه بودم، به مدت چند هفته مدیتیشن انجام دادم، و حالا بگذریم که چه مسائلی رو تجربه کردم، ولی این تجربیات باعث شد که دیدم نسبت به زندگی، دنیا، و آدما عوض شود، و خیلی از مسائل را بدون اینک در آن زمینه مدرکی داشته باشم، به خوبی درک و تجزیه و تحلیل کنم، و بمانند تمدن های گذشته متخصص در یک بخش نباشم و به دنبال ماهیت انرژی درونی خودم باشم و چموشی کنم برای یادگیری مباحث مختلف، که یکی از این موارد تحقیق در زمینه ی مسائل آخرالزمانی، ژنتیک، بیولوژیک و غیره میباشد، که بزرگ ترین تحقیق من راجب وجودیت آدم و حوا و تطابق آن با نظریه ی چارلزداروین است، که در آینده امیدوارم مجوز ساخت چنین ویدیو مستندی را بتوانم دریافت کنم، و یا در فیلم و سریال هایی که میسازم بتوانم بصورت غیرمستقیمی به این موضوع اشاره کنم.

خلیل مرشدلو، کارگردان تئاتر و سینما
خلیل مرشدلو، کارگردان تئاتر و سینما



  • Instagram: @Khalil_morshedloo





خلیل مرشدلوسینماکاگردانبازیگرتئاتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید