ویرگول
ورودثبت نام
حدیث صابری
حدیث صابری
خواندن ۱ دقیقه·۶ ماه پیش

آدم‌های با دیسیپلین

همه‌چیز زیر سر دیسیپلین است. داشتن قاعده و پایبند بودن به آن برای رسیدن به مقصود!
مثلا نمی‌شود قصد سفر به شمال را داشته باشی و هر یک ساعت از هر جاده‌ای که دلت می‌خواهد بروی! اصلا جهان بر پایه‌ی دیسیپلین می‌گذرد. زمین تکلیفش با خودش مشخص است و می‌داند چگونه عمل کند، همه‌چیز بر روی نظم و استمرار بر نظم می‌چرخد.
مدتی قبل در یوتیوب ولاگ مرد تازه مسلمان شده‌ای را دیدم که دلیلش برای مسلمان شدن این بود که اسلام دینی است که به زندگی آدم‌ها دیسیپلین میدهد. برایم جالب بود تا حالا از این زاویه به احکام دینی نگاه نکرده بودم. لینک ویدیو را با شما به اشتراک می‌گذارم شاید دیدن ویدیو او برایتان جالب توجه بود.

https://www.youtube.com/watch?v=S4slgFcsVaY

خلاصه در این پست قصد ندارم شما را به دین اسلام دعوت کنم، من را چه به دین و اعتقاد مردم.

داشتم می‌گفتم همه چیز زیر سر دیسیپلین است؛‌ اگر در انجام کاری این مهم را نداشته باشیم همه‌چیز روی هواست. همه‌ی ما دست کم یکبار سعی کرده‌ایم که آدم با دیسیپلینی باشیم و خود را در شرایط ویژه‌ای قرار داده‌ایم اما متاسفانه در بلند مدت ناکام مانده‌ایم.
در اینجا قصد ارائه‌ی راه‌حل ندارم چرا که اصولا خودم در آن لنگ می‌زنم! فقط یک چیز را خوب می‌دانم باید یک روزی و یک جایی سیلی واقعیت محکم بر گوشت بخورد تا بفهمی که بله عزیز من این جهان حساب و کتابی دارد، الکی الکی نیست که با افتان و خیزان دو روز رفتن و پنج روز نرفتن تو به جایی برسی!

دیسیپلیننظمنظم شخصی
اینجا برای ثبت روزمرگی است و فکرهایی که توی سرم میچرخن!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید