ویرگول
ورودثبت نام
حدیث صابری
حدیث صابری
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

خدا سلامتی بده.

هفته اول کاریم اینطوری داره میگذره که دارم یه پروژه رو ران میکنم. از روز دوم کاری سرماخوردگی یقه‌م رو گرفت و یه روز بعدش هم اون دندونی که توی بچگی شکسته بود چرک کرد و پای من رو باز کرد به لوکیشن جذاب دندون‌پزشکی!!! کار دندونم توی یک جلسه بسته نمیشه و احتمالا دو جلسه دیگه کار داشته باشه! واقعاااا روی اعصابه. از طرفی نمیدونم به کدوم قرص و دارو حساسیت پیدا کردم که یکم بدنم ریخته بیرون. از یه طرف آقای همسر هم شب کارن و هندل کردن سرکار رفتن من تا ۵ که به خاطر پروژه تا ۶ طول میکشه با ساعت ۲ صبح اومدن ایشون اوضاع رو سخت کرده.
از یه طرف چند روزی هست تصمیم گرفتم چله زیارت عاشورا بردارم تا روز عاشورا به نیت شهید نوید صفری بلکه خدا یه نگاه بیشتر بهم بکنه و دلم آروم بگیره. خلاصه که فعلا روزهای پر جنب و جوشیه اما جنب و جوشی که از عدم سلامتی بیاد واقعا خوب نیست. به خدا که سلامتی نعمته! انشالله سلامت باشید و اگه نیستید خدا بهتون زودی سلامتی بده.
اصلا کاش خدا به همه آدم‌هایی که این پست رو میخونن سلامتی، پول زیاد، دل بزرگ برای خیرات کردن پول، عشق و عمر طولانی بده.

اینجا برای ثبت روزمرگی است و فکرهایی که توی سرم میچرخن!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید